استفاده از لیمو خشک رودان در تولید آباژور های مدرن

وقتی به لیمو خشک رودان فکر می کنید، احتمالاً به نوع لیموهایی که از سوپرمارکت تهیه می کنید فکر می کنید.

اما ده‌ها نوع درخت لیمو وجود دارد که هر کدام میوه‌های خاص خود را تولید می‌کنند. برخی از اینها شبیه لیموهای کلیشه ای هستند، در حالی که برخی دیگر اشکال، اندازه ها و حتی رنگ های متفاوتی دارند.

طعم هر نوع لیمو یکسان نیست! اگر می خواهید لیموهای جدیدی را امتحان کنید که طعم متفاوتی نسبت به لیموهایی که قبلا خورده اید متفاوت است، در اینجا 12 نوع درخت لیمو را برای باغ خود در نظر بگیرید.


درخت لیمو مایر: این یکی از انواع درختان لیمو است که برای رشد در باغ های خانگی و همچنین برای رشد تجاری محبوب است.

لیمو مایر یک نوع محبوب برای باغبانان خانگی و تولیدکنندگان تجاری است. این درخت مرکبات قابل اعتماد به سرعت رشد می کند و تنها در دو سال در شرایط مناسب میوه می دهد.

از نظر فنی، لیمو مایر یک مرکبات ترکیبی است که تلاقی بین لیمو و پرتقال ماندارین است. گونه کوتوله این درخت که در دهه 1970 در کالیفرنیا معرفی شد، بسیار مقاوم در برابر بیماری ها و حشرات است و باعث می شود باغبان مورد علاقه کم نگهداری باشد.

درختان لیمو مایر گلهای سفید معطری با رنگ بنفش تولید می کنند. وضعیت کوتوله آنها به این معنی است که آنها حداکثر به هفت فوت می رسند که برای یاردهای کوچک مناسب است.

اگر همه این صحبت ها در مورد لیمو شما را گرسنه (یا تشنه کرده است)، برای دستور العمل هایی که می توانید در آن از لیمو استفاده کنید، اینجا را کلیک کنید.

درخت لیمو پوندروزا یک درخت لیمو واقعی نیست،بلکه ترکیبی از لیمو و مرکبات است. این درخت مرکبات غیرمعمول قطعا در ذهن شما خواهد ماند، نه تنها به دلیل گل های بنفش چشمگیرش، بلکه به این دلیل که میوه هایی تولید می کند که می تواند تا پنج پوند رشد کند.