اسکاج توت فرنگی و راه های افزایش ثروت با آن

شستن ظروف کثیف با اسکاج توت فرنگی بدترین بخش آشپزی در خانه است. این بدتر از هر کار آزاردهنده ای در آشپزخانه است.

پوست کندن هویج، جدا کردن تخم مرغ، چیدن گیاهان دارویی، پختن میگو – زیرا معمولاً بعد از غذا می آید و هیچ پاداش خوشمزه ای برای پیش بینی وجود ندارد.

آنجایی، آرام، راضی، کمی سر خود را روی صندلی تکان می‌دهی… وقتی ناگهان یاد سه گلدان، پنج تخته برش، الک مشبک و انبوهی از چاقوها می‌افتی که در آشپزخانه منتظرت هستند، همه‌ی آنها پر از سس و سس است.

تکه های گوشت حتی ورقه های پخت آغشته به روغن وجود دارد. و ماشین ظرفشویی ندارید. (من همین الان بیشتر شب های هفته ام را برای شما تعریف کردم.)

اما راه حل برای صرف زمان کمتر برای پختن غذا، پختن کمتر نیست (چگونه می توانم آن را تایید کنم؟)، بلکه پختن هوشمندانه تر است.

به جای اینکه در آشپزخانه غوغایی کنید، هر وسیله و ظروفی را با دستان چرب خود لمس کنید، می توانید در مورد استفاده از ظروف خود کمی استراتژیک تر عمل کنید.

با کمی قدرت مغز، می توانید زمان تمیز کردن را کاهش دهید (که باعث می شود آزادی بیشتری برای تجمل در میز کمی طولانی تر داشته باشید). در اینجا 14 روش برای آشپزی با در نظر گرفتن عواقب بعدی آورده شده است.

از هر دو طرف یک تخته برش استفاده کنید تا به قیمت یکی دو تا بخرید. پس از اتمام آماده سازی نامرتب، آن را به سرعت پاک کنید، سپس آن را برگردانید تا قسمت عقب کاملاً تمیز و خشک نمایان شود. اگر از تخته برش چوبی استفاده می کنید، برای جلوگیری از تاب برداشتن، باید هر دو طرف آن را بشویید.

و تا جایی که می توانید تمام چیزهای خشک (آجیل، ادویه جات، سبزیجات سفت) و مواد بدبو، آبکی و روغنی (کیمچی، آنچوی، پنیر آبی) را تا آخر آماده کنید.

قبل از رسیدن به یک ابزار تخصصی، لحظه ای وقت بگذارید و به این فکر کنید که آیا می توانید به چیزی که قبلاً استفاده کرده اید تکیه کنید یا خیر. به جای اینکه از پوست کن زنجبیل ماهیگیری کنید، از قاشق استفاده کنید.

سیر خود را با چاقوی سرآشپز له کنید تا پوست آن را جدا کنید نه اینکه از یکی از آن ابزارهای رول فانتزی استفاده کنید. همان جفت انبر می تواند پاستا را بریزد و سبزیجات برشته را برگرداند