بازار عرضه کاشی پرسلان جدید

تولید کننده کاشی پرسلان جدید، بهترین و مرغوب ترین انواع کاشی را در ابعاد و سایز های متنوع و در رنگ بندی های عالی و بسیار زیبا مطابق با سلایق مختلف و همچنین، با بهره گیری از بالاترین و پیشرفته ترین فناوری ها و ماشین آلات، تولید و برای کاربری های متنوع در بازار عرضه می کند. آنچه که برای تولید کننده این محصول اهمیت دارد، این است که کاشی را با کیفیتی عالی و با دوام بالا به دست مصرف کننده برساند.

بازار عرضه  کاشی پرسلان جدید

اطلاعاتی درباره کاشی پرسلان جدید

اطلاعاتی درباره  کاشی پرسلان جدید کاشی پرسلان، یکی از انواع کاشی است، که به دلیل مشخصات و ویژگی های منحصر بفردی که دارد و همچنین، کیفیت بسیار بالای آن، در مکان های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. جهت تولید این کاشی از گرانیت و خاک رس بهره گرفته می شود، که در اثر فشار و دمای بالا، متراکم شده و به شکل های مختلفی طراحی می گردد. یکی از ویژگی های خاصی که این کاشی از آن بهره می برد، می توان به استحکام و مقاومت بالای آن در برابر عوامل و مواد شیمیایی و بازی است.

از دیگر خصوصیت هایی که کاشی پرسلان جدید از آن بهره می برد، این است که از آب را به میزان بسیار کمی جذب می کند و این به دلیل بافت و ساختار متراکم و عالی آن است. در حال حاضر، در ساخت پرسلان جدید، از خاک رس سفید استفاده می گردد. در حالی که، برای نمونه معمولی آن، از خاک رس قرمز بهره گرفته می شود. از این رو، کاشی پرسلان جدید در مقایسه با نمونه معمولی آن، دارای تفاوت هایی است.

روکش ها و لعاب هایی که برای طراحی و تولید این کاشی مورد به کار برده می شود، جلوه ای زیبا و حیرت انگیز را به وجود می آورد، که چشم هر بیننده ای را به سوی خود جلب می نماید. در این حالت، یک لایه شیشه مایع بر روی خاک رس کشیده می شود و در نهایت مراحل پخت آن انجام می گیرد. استفاده از پرسلان جدید لعاب دار در دکوراسیون داخلی خانه، ظاهری زیبا را خلق می کند. از طرفی، از مزایایی که این کاشی دارد، مقاوم بودن در برابر رطوبت و آلودگی است.

توزیع کننده برتر کاشی پرسلان

توزیع کننده برتر  کاشی پرسلان فروشنده معتبر انواع کاشی پرسلان صادراتی جدید، از جمله نمونه های لعاب دار و پولیش، محصول را با سطح کیفی مناسبی و با ضمانت های لازم و همچنین، ساخته شده از بهترین متریال و ترکیبات، به طور گسترده و با توجه با حجم درخواستی تقاضا کنندگان، در اختیار مشتری قرار می دهد. قیمت کاشی پرسلان، بر اساس یک سری از ویژگی ها و فاکتور ها توسط فروشنده تعیین می گردد. از جمله، می توان به نوع کاشی و استفاده آن در مکان های متنوع، رنگ بندی، متراژ، ویژگی های ساختار و کیفیت مواد اولیه در ساخت و نحوه خرید به صورت عمده یا خرده و غیره اشاره کرد. جهت خرید کاشی پرسلان با ما تماس بگیرید.