بازرگانی پخش کاشی پرسلان تبریز

انواع کاشی پرسلان تبریز با کیفیت بسیار خوب با قیمت عمده و مستقیم از طریق فروشگاه های غیر حضوری قابلیت خرید دارد. این نوع از کاشی مقاومت بسیار خوبی در برابر شرایط جوی نامناسب و همچنین ضربات و فشارهای وارده از خود نشان می دهد. این کاشی در سایز 30 در 40 و 30 در 60 تولید می شود.

بازرگانی پخش  کاشی پرسلان تبریز

انواع کاشی پرسلان تبریز درجه یک

انواع  کاشی پرسلان تبریز درجه یک کاشی درجه یک پرسلان تبریز خاصیت ضد اسیدی دارد و فاقد اکسید آهن هستند. به لحاظ میزان ضخامت بین هشت تا بیست و پنج میلی مترمی باشند. در کارخانه های صنعت غذایی بیشتر در کف آن ها این نوع کاشی به کار برده می شود. در مراکزی که رنگ کاری می کنند نیز به همین صورت البته در کف فضاهای صنعتی نیز کاربرد دارد. در برابر عوامل سایشی بسیار مقاوم و پایدار می باشند.

در اندازه های متعددی به بازار عرضه می شوند که رایج ترین آن ها اندازه 30 در 40 و 30 در 60 است. در ساختار تولیدی این کاشی از نانو بهره گیری کرده اند و همین امر موجبات ضد لک و ضد آب را برای این محصول فراهم نموده و و باعث براق شدن آن می گردد. در شرایط جوی خیلی سرد هیچگونه آسیبی به ساختار آن وارد نمی شود. رنگ این کاشی بر اثر نور آفتاب تغییر و تحولی در آن ایجاد نمی شود و دچار افت کیفیت نمی گردد. با نصب بسیار آسان و با صرف حداقل زمان قابلیت استفاده دارد.

قیمت کاشی پرسلان تبریز جدید

قیمت  کاشی پرسلان تبریز جدید تولید کاشی پرسلان تبریز در ابعاد 30 در 40 و همچنین 30 در 60 با کیفیتی مرغوب با قیمت عمده و مستقیم روانه بازار می شود. قیمت کلی با حذف واسطه ها امکان خرید خوبی را برای مشتریان و خریداران فراهم نموده مضاف براین فروش و سود قابل توجهی عاید تولیدکنندگان و فروشندگان اصلی می شود. این محصول مقاومت بسیار خوبی در برابر شرایط جوی مختلف از خود نشان می دهد و در برابر خط و خش و اسید آسیب ناپذیر است. به سهولت نصب می شود و در کل باید گفت با توجه به اینکه مواد نانو در آن به کار رفته کیفیت بسیار مرغوبی دارد. قیمت کاشی تبریز در این سایت قابل مشاهده است.

وب سایت جزو آن دسته از مراکز فروش معتبر و فعالی به شمار می آید که می تواند متناسب با نیازهای مختلف مشتریان ارائه دهنده خدمات خوب و ارزنده ای در زمینه محصولات و کالاهای گوناگونی باشد. با برقراری تماس با واحد فروش می توانید این محصول را با قیمتی که مقرون به صرفه است تهیه و خریداری نمایید و به آدرس اعلام شده در اسرع وقت تحویل بگیرید. قیمت فروشنده نازل ترین قیمت موجود در بازار است.