با پتو گلبافت مخصوص نوزادان در دوران سربازی خواب راحتی را تجربه کنید

ماه‌های سرد عموماً زمان مناسبی برای استفاده از پتو بافتنی نوزاد کندی فعالیت اسب‌ها و سوارکاران است، اما توجه به سلامت و مدیریت اسب در فصل سرد نیز به همان اندازه ضروری است.

به عنوان یک دامپزشک اسب، اغلب از من در مورد پتو پوشی در ماه های سرد سوال می شود.

ملاحظات اولیه در پوشش اسب، پوشش مو و دمای محیط است. در اینجا اطلاعاتی وجود دارد که به شما در تصمیم گیری درست برای پوشش اسب خود کمک می کند.

ابتدا، دانستن این نکته مفید است که اسب ها توانایی ذاتی برای مقاومت در برابر سرما و باد را دارند، با این نکته مهم که نیاز به سرپناه یا بادگیر و همچنین تغذیه و تغذیه مناسب در فصل سرد دارند.

لازم به ذکر است که داشتن پتو گلبافت دو نفره برای هر خانواده ای نیاز است.

پتوها تمایل دارند لایه های کت را فشرده کنند، که خواص عایق آن را به خطر می اندازد. اسب‌هایی که در محیط‌های بسیار سرد زندگی نمی‌کنند.

یعنی معمولاً سردتر از 10 درجه فارنهایت بدون پتو سربازی به خوبی کار می‌کنند، مشروط بر اینکه در سردترین دما متوقف شوند یا به یک پناهگاه محافظتی دسترسی داشته باشند.

خوراک و تغذیه نیز عوامل مرتبط با پتو هستند، زیرا اسب از طریق فعالیت گوارشی گرمای بدن را تولید می کند. برای کمک به زندگی راحت اسب خود در هوای سرد، مطمئن شوید که کالری کافی است.

مهمتر از همه، تهیه علوفه کافی، معمولاً به شکل یونجه همانطور که اسب علوفه را هضم می کند، فعالیت روده بدن را گرم می کند.

این عملکرد، یعنی استفاده از این پتو همراه با توانایی هایی که پتو شب نما به عنوان عایق طبیعی دارد، به اسب شما اجازه می دهد تا با فرض وجود پناهگاه، در محیطی که بیش از حد سرد نیست، به راحتی زندگی کند.

  • منابع:
    1. ?What is the best blanket material for winter
  • تبلیغات:
    1. مقاله ای در مورد طراحی جالب و عجیب آرکوپال
    2. اگر از گوشواره طلا مراقبت شود، می توان برای سال ها ثابت ماند
    3. میز اداری کارمندی کمک سلف سرویس چیست
    4. مجتمع پالتو چرم زنانه عالی