بهترین قیمت سرامیک ضد خش

سرامیک ضد خش از جمله بهترین انواع سرامیک تولیدی در کشور است که در سال‌های اخیر به بازار ارائه شده است و خریداران می ‌توانند جهت اطلاع از بهترین قیمت سرامیک ضد خش آن به طور مستقیم با فروشنده آن ارتباط برقرار کرده و اطلاعات مورد نیاز در مورد نرخ این سرامیک و قیمت روز آن را به دست آورند.

بهترین قیمت سرامیک ضد خش

معرفی انواع سرامیک ضد خش

معرفی انواع سرامیک ضد خش سرامیک هنوز هم پرمصرف ترین پوشش کف در کشور ما می باشد و دلیل آن دارا بودن ویژگی های منحصر به فرد است که آن را نسبت به انواع پوشش های دیگر متمایز کرده است و اخیرا نوع ضد خش آن نیز به بازار این محصول ارائه شده است.

سرامیک ضد خش محصولی است که همانند سرامیک های دیگر از خاک رس ساخته شده است و طی دو تا سه مرحله در کوره قرار می ‌گیرد تا استحکام لازم را پیدا نماید و به این ترتیب مقاومت بالایی نسبت به ضربه و فشار داشته باشد.

این سرامیک دارای یک لایه پوششی ضد خش می باشد که باعث ایجاد مقاومت بالا در آن نسبت به خش می گردد و در بخش‌های مختلف ساختمان مانند آشپزخانه قرار می ‌گیرد تا تردد بالا بر روی آن باعث ایجاد خط و خش در آن نشود.

در انواع این سرامیک از یک لایه پوششی مقاوم نسبت به خش استفاده می‌شود که این باعث ماندگاری بیشتر آن می گردد همچنین این لایه محافظتی بی رنگ بوده و تاثیری در کیفیت رنگ ایجاد شده بر روی سرامیک ندارد.

انواع مختلف سرامیک ضد خش از نظر ساختار کلی با هم تفاوتی ندارند و تنها وجه تمایز آنها در نوع لایه پوششی و محافظ ضد خش می باشد که بر اساس شرکت‌های سازنده، این لایه ممکن است از ترکیبات متفاوتی تشکیل شده باشد و باعث تمایز این سرامیک ها از نظر مقاومت نسبت به خش شود.

وارد کننده سرامیک ضد خش

وارد کننده سرامیک ضد خش بهترین انواع سرامیک ضد خش محصولی وارداتی است که توسط وارد کننده سرامیک مذکور از کشور های شناخته شده در زمینه تولید این محصول به دست خریداران داخلی می رسد و از طرح ها و ابعاد بسیار گوناگونی برخوردار بوده که مشابه داخلی ندارد و یکی از با کیفیت ترین انواع سرامیک های جهان محسوب می ‌شود.

جهت ارتباط با این وارد کننده برای خرید این سرامیک می ‌توان از طریق همین وب سایت اقدام کرد و قبل از هر چیز مشخصات این سرامیک و انواع طرح ها و رنگ های آن را در بخش محصولات سایت مشاهده و از میان سرامیک های ارائه شده گزینه مورد نظر را به صورت عمده سفارش داد تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به آدرس خریدار ارسال شود.

این محصول وارداتی با ارز های خارجی خریداری می ‌شود به همین دلیل نوسانات نرخ ارز به طور مستقیم بر نرخ این سرامیک موثر است و به همین جهت قبل از اقدام به سفارش این محصول باید استعلام قیمت از وارد کننده آن به صورت روزانه انجام شود.