توزیع مستقیم کاشی استخری سفید با دوام

امروزه کاشی ها از مصالح مهم و کاربردی در صنعت ساختمان سازی هستند که در مدل ها و نمونه های مختلف تولید و مورد استفاده قرار می گیرند. کاشی استخری یکی از پرمصرف ترین نوع این محصولات می باشد که رنگ سفید آن بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. توزیع مستقیم کاشی استخری سفید با دوام توسط سایت حاضر انجام می گیرد.

توزیع مستقیم کاشی استخری سفید با دوام

روش های جرم گیری از کاشی استخری سفید

روش های جرم گیری از کاشی استخری سفید همانطور که می دانید بعد از استفاده از استخر ها، بر روی کاشی ها آلاینده های زیادیی چون جرم، جلبک و … ظاهر می شود که باید هر چه سریع اقدام به تمیز کردن آن نمود، چرا که این آلاینده ها هم ظاهر استخر را ناخوشایند می کند و هم برای استفاده کنندگان مضر است.

برای تمیز کردن و جرم گیری کاشی استخری سفید ابتدا باید تجهیزات لازم چون برس های شستشوی استخر، پوکه های معدنی برای از بین بردن سفیدک روی کاشی، هیدرولیک اسید، سرکه، محافظ چشم، دستکش، ماسک های تنفسی را آماده کرد.

آب استخر را خالی کنید و سپس با استفاده از برس های شستشو جلبک های استخر را بگیرید، همچنین می توانید برای گرفتن سفیدک کاشی ها از پوکه های معدنی استفاده کنید. برای از بین بردن رسوبات به مقداری سرکه نیاز دارید که باید آن را روی کاشی ها اسپری کنید و مدتی صبر کنید، سپس به شستشو ادامه دهید.

اگر لکه های شما بسیار مقاوم هستند باید از پاک کننده های تجاری چون اسید هیدرولیک استفاده کنید که برای استفاده از این پاک کننده ها باید تجهیزات محافظ کننده را در اختیار داشته باشد.

هنگامی که آلاینده ها از سطح کاشی حذف شدند، می توانید با آب معمولی کل سطح استخر را پاک کنید.

عمده فروشی کاشی استخری سفید با دوام

عمده فروشی کاشی استخری سفید با دوام در تولید کاشی های استخری معمولا از موادی استفاده می شود که اصلا دچار یخ زدگی نمی شوند و جذب آب خیلی کم در آن ها صورت می گیرد، این رقم از کاشی های دارای ابعاد، رنگ و طرح های متنوعی می باشند که باید متناسب با استخر و فضا مورد نظر خریداری گردند.

در ضمن یک کاشی استخری خوب باید در برابر نفوذ مواد باکتریایی، قارچ و عفونت مقاوم باشد و به هیچ عنوان سلامت افراد و همچنین موجودات آبزی را تهدید کند، این مدل از کاشی ها طوری طراحی و ساخته شده اند که از سر خوردن افراد نیز جلوگیری به عمل می آید.

سایت اینترنتی ما به عنوان یک مرکز فروش موفق در زمینه پخش کاشی استخری فعالیت می کند که انواع این محصول را با کیفیت عالی در اختیار مشتریان قرار می دهد، این مجموعه فروش کاشی با دوام استخری را هم به صورت جزئی و هم عمده با قیمت مناسب انجام می دهد.