توزیع کنندگان سنگ گرانیت تیره

امروزه تولید کنندگان و همچنین تولید کنندگان سنگ گرانیت تیره رونق بسیاری به بازار خود داده اند. این کالا به علت نوع بافت و طرح های بسیار زیبای خود مورد توجه سازندگان مهندسین ساختمان سازی قرار گرفته است. این کالا جلوه ی زیبایی به ساختمان و دیگر سازه های معماری می دهد و از کیفیت بسیار خولی برخوردار است.

توزیع گرانیت تیره با توجه به رنگ تیره آن مورد استقبال بیشتری قرار گرفته است زیرا که طراحی ساختمان را بسیار خاص و شست و شو را آسان تر کرده است.

توزیع کنندگان سنگ گرانیت تیره

مشخصات فنی سنگ گرانیت

مشخصات فنی سنگ گرانیت

سنگ گرانیت جزء آن دسته از سنگ هایی است که از سرد شدن مواد مذاب در کوه های آتشفشانی تشکیل شده و بسیار بادوام و دارای استحکام بالایی است. این نوع در طرح ها و رنگ های مختلف یافت می شود و بیشترین کاربرد را در صنعت ساختمان سازی دارد. این نوع سنگ نسبت به دیگر سنگ ها دارای فراوانی بیشتری است. از مشخصات مهم این سنگ می توان به مقاومت بالای آن نسبت به فرسایش و حرارت است که این نوع سنگ را منحصر به فرد کرده است.

از دیگر مشخصات سنگ گرانیت تنوع بالای آن است که این خود یک نوع مزیت محسوب می شود. می توان آن را در قسمت های مختلف ساختمان اعم از پله ها، نمای ساختمان، کف و… به کار برد و مقاومت این نوع سنگ در برابر خراش و ساییدگی اطمینان حاصل کرد. این سنگ از دیربار در صنعت ساختمان سازی نقش ویژه ای داشته و اعتماد و رضایت خریداران را جذب کرده است.

همانطور که گفته شد سنگ گرانیت دارای طرح ها و رنگ های مختلف است که هر کدام را می توان در نقاط بخصوصی استخراج کرد. علت رنگ و طرح های مختلف سنگ گرانیت تفاوت در مواد تشکیل دهنده آن و همچنین عمق تشکیل سنگ گرانیت است. این سنگ توانسته در حوزه های دیگر به جز صنعت ساختمان سازی نفوذ کند و همچنین کمک زیادی به بشریت کرده است.

نرخ فروش گرانیت تیره

نرخ فروش گرانیت تیره

همانطور که گفته شد سنگ گرانیت تیره کاربرد فراوانی در زمینه های مختلف دارد و فروش آن در تمام زمینه ها رونق یافته است. نرخ گرانیت تیره با توجه به کابرد بی نظیر آن بسیار مناسب بوده است. برای به کار گیری این محصول کافیست آن را به طور مستقیم و بدون واسطه سفارش داده تا در کمترین زمان و حداقل هزینه به دست ما برسد.

این سنگ با توجه به مشخصات و ویژگی های منحصربفرد خود توانسته نظر متقاضیان را به خود جلب کرده نیاز آن ها را در زمینه های مهمی برطرف کرده است.