تولید کننده بهترین کاشی استخری تهران

تولید کاشی استخری تهران با بهترین کیفیت و ارزانترین قیمت توسط تولید کننده معتبر این محصول در کشور انجام می‌شود و کسانی که در زمینه احداث ساختمان به صورت پیمانکاری فعالیت می‌کنند و یا انبوه ساز هستند یا این که فروشنده انواع مصالح ساختمانی از جمله کاشی می باشند می توانند نیاز خود را به صورت عمده از این تولید کننده با پایین ترین نرخ ممکن و در تنوع بسیار زیاد از نظر رنگ و مدل تامین کنند.

تولید کننده بهترین کاشی استخری تهران

کاشی استخری چه ابعادی دارد؟

کاشی استخری چه ابعادی دارد؟ کاشی استخری از جمله کاشی های مورد استفاده در کف و دیوار است که به دلیل نفوذ ناپذیری بالایی که نسبت به آب دارند استفاده از آنها بسیار مقرون به صرفه می باشد این کاشی ها اغلب در اشکال مربع و شش ضلعی وجود دارند و ابعاد آنها به طور معمول 2.5*2.5 سانتی متر مربع می باشد که روی شبکه‌های توری 30*30 نصب می گردند؛ این کاشی ها به راحتی از توری جدا می‌شوند و امکان استفاده از آنها فراهم می آید.

مشخصات کاشی از جمله ابعاد آن با توجه به نوع استخر می‌تواند بسیار متفاوت باشد به عنوان مثال در استخرهای کوچک و فضاهای دایره ای شکل از ابعاد کوچک استفاده می‌شود در حالی که در استخرهای مستطیلی و بزرگ از کاشی های مینیاتوری بزرگتر با ابعاد 20*20 سانتی متر استفاده می گردد.

ابعاد این کاشی ها علاوه بر موارد ذکر شده می تواند بنا به سفارش خریدار نیز متفاوت باشد و سفارش دهندگان در تعداد بالا می توانند بر اساس نیاز خود ابعاد متفاوتی از این کاشی استخری را درخواست کنند که با ابعاد مرسوم کاملا متفاوت باشد.

عمده فروشی کاشی استخری تهران

عمده فروشی کاشی استخری تهران به عنوان ارائه این محصول شناخته می‌شود و می‌تواند بخش خود توجهی از نیاز کشور به این کاشی بسیار زیبا و پرمصرف را تامین نماید؛ خریداران می توانند از طریق همین وب سایت که توسط این عمده فروشی ارائه شده است از انواع مختلف این کاشی در بخش محصولات سایت مطلع شوند و بر اساس نیاز خود و خواست مشتریان نسبت به سفارش کاشی استخری مورد نظر اقدام کنند.

استعلام قیمت کاشی از همین سایت نیز امکان پذیر است و خریداران می توانند پس از اطلاع از قیمت کاشی مورد نظر در صورت تمایل ثبت سفارش آن را در بخش فروش سایت انجام دهند؛ این عمده فروشی سفارشات خریداران را در بسته بندی های مناسب و با تضمین کیفیت در اسرع وقت به آدرس خریداران ارسال خواهد کرد و به دست آنها خواهد رساند همچنین خرید از این عمده فروشی نیازمند مراجعه حضوری نمی باشد و خریداران از دورترین نقاط کشور می‌توانند از همین وب سایت اسفارش این کاشی استخری را اعلام کنند.