تولید کننده سرامیک پرسلان پله

تولید کننده سرامیک پرسلان پله، بهترین نوع سرامیک را در طراحی های بسیار شیک و جذاب و در رنگ بندی های متنوع و همچنین، ساخته شده با استفاده از ماشین آلات و ابزار آلات بسیار پیشرفته، تولید و به طور گسترده ای در بازار توزیع می کند. یکی نکاتی که در تولید سرامیک پرسلان پله بسیار اهمیت دارد، این است که واحد تولیدی محصول را با سطح کیفی عالی و با دوام کافی در اختیار مصرف کننده قرار دهد.

تولید کننده سرامیک پرسلان پله

ویژگی های سرامیک پرسلانی

ویژگی های سرامیک پرسلانی سرامیک های پرسلانی، با استفاده از معیار ها و تکنولوژی های روز دنیا تهیه و طراحی می شود و در طی تمام مراحل تولید، کارشناسان و متخصصان فنی و کیفی نظارت مستقیم دارند. یکی از ویژگی های مهمی که سرامیک پرسلان از آن بهره می برد، این است که با استفاده از دستگاه های به روز دنیا ساخته می شود و از این رو، از مقاومت و دوام بسیار خوبی برخوردار می باشد. به دلیل اینکه، مواد و ترکیبات اولیه این سرامیک در حرارت بسیار زیاد و فشار بالا تحت پرس قرار می گیرد.

از دیگر خصوصیت هایی که این محصول دارد، می توان به تراکم و دانسیته بالای آن اشاره کرد. همین موضوع، موجب شده است که مقاومت و استحکام مکانیکی و خمشی این سرامیک به طور قابل توجهی افزایش یابد و علاوه بر پله ها، به عنوان کفپوش مورد استفاده قرار گیرد. تراکم ساختاری بالای آن، باعث می شود که آب را جذب نکند و دچار ترک خوردگی یا شکستگی نشود. از نظر وزنی، بسیار سبک تر از سرامیک های دیگر می باشد.

از جمله خصوصیت ها و ویژگی های دیگری که سرامیک پرسلان از آن برخوردار است، دوام بسیار عالی آن در برابر تغییرات دمایی و شوک های حرارتی می باشد. از طرفی، در در نای زیر صفر یخ نمی زند و از این رو، گزینه بسیار مناسبی برای فضا و نمای بیرونی ساختمان است. این محصول، دارای انواع مختلفی، از قبیل لعاب دار و بدون لعاب می باشد. هر کدام از این نمونه ها، ویژگی ها و مشخصات منحصر به فرد خود را دارد.

قیمت هر متر سرامیک پرسلان پله

قیمت هر متر سرامیک پرسلان پله قیمت سرامیک پرسلان پله برای هر متر، به فاکتور ها و موارد متنوعی بستگی دارد. یکی از عامل هایی که بر روی نرخ و ارزش این محصول بسیار تاثیر گذار است، هزینه نصب آن است. حتما توجه نمایید، که نصب این سرامیک باید به وسیله افراد ماهر و استادکار انجام گردد، تا از دوام و ماندگاری بسیار خوبی برخوردار باشد و به مرور زمان، دچار آسیب نشود.

از دیگر عواملی که بر روی قیمت انواع سرامیک پرسلانی پله تاثیر دارد، می توان به ابعاد و ضخامت آن، طرح های به کار رفته مورد استفاده، مرغوبیت و کیفیت مواد و ترکیبات به کار رفته در ساخت و تولید آن، درجه مقاومتی و کیفی غیره اشاره کرد.