حنا در یزد سبب سقوط سهام اپل شد

اگرچه اکثر مردم تاثیر حنا در یزد بر روی مو را با رنگ کردن آن مرتبط می دانند، اما ممکن است نقش های زیادی در آن قسمت از بدن ما نیز ایفا کند.

حنا ممکن است استحکام مو را افزایش دهد و بنابراین می تواند رنگی بی خطر باشد که به طور دائم بر سلامت فولیکول های ما تأثیر نمی گذارد.

ممکن است به مهر و موم شدن کوتیکول مو، جلوگیری از شکستن و افزایش درخشندگی و ظاهر مو کمک کند. همچنین ممکن است به جلوگیری از شوره سر کمک کند.

ممکن است ریزش مو را کاهش دهد: برای افرادی که از ریزش مو یا طاسی رنج می برند، حنا ممکن است از این اتفاق جلوگیری کند.

مخلوط سنتی این است که آب یا روغن حنا را در کشک ریخته و سپس آن را با موهای خود مخلوط کنید، زیرا ممکن است کارایی درمان را افزایش دهد.

ممکن است کیفیت ناخن را بهبود بخشد: مردم اغلب حفظ ناخن های سالم را فراموش می کنند، اما کوتیکول ها و فضای زیر ناخن مکان های اصلی برای عفونت و حضور باکتری ها هستند.

بنابراین، درمان ناخن با حنا ممکن است یک انتخاب عاقلانه باشد، نوشیدن آبی که برگ ها در آن خیس شده اند ممکن است به جلوگیری از ترک خوردن ناخن ها و کاهش التهاب کمک کند.

استفاده مستقیم از ضماد روی بستر ناخن ممکن است تحریک، درد و عفونت در بستر ناخن را برطرف کند.

ممکن است دارای خواص ضد پیری باشد: اگرچه ظرفیت آنتی اکسیدانی حنا به طور گسترده مورد مطالعه قرار نگرفته است، اما این روغن ممکن است قابض باشد، که باعث شده برخی افراد از آب و روغن آن بر روی پوست برای کاهش علائم پیری و چین و چروک و همچنین ظاهر ناخوشایند جای زخم استفاده کنند.

و سایر لک ها این با اثرات ضد ویروسی و ضد باکتریایی احتمالی که می تواند از بزرگترین اندام بدن، پوست محافظت کند، تکمیل می شود!