خرید کلی کاشی استخری فیروزه ای آنتی باکتریال

حفظ بهداشت استخر ها و حمام ها و به طور کلی محیط های مرطوب بسیار حائز اهمیت است. کاشی استخری فیروزه ای یکی از مهمترین محصولاتی است که در این مکان ها مورد استفاده قرار می گیرد.

کاشی های سرامیکی استفاده شده در محیط استخر ها و حمام ها به دلیل قرار گرفتن در معرض رطوبت بالا میکروب های بسیاری را به خود جذب می کنند. یکی از روش های جلوگیری از تجمع میکروب ها در اینگونه محیط ها استفاده از کاشی آنتی باکتریال است. پس برای خرید کاشی استخری فیروزه ای بهتر است نوع آنتی باکتریال آن انتخاب شود. این کاشی ها خاصیت گند زدایی دارند و از مقاوم شدن قارچ ها و باکتری ها نیز جلوگیری به عمل می آورند.

خرید کلی کاشی استخری فیروزه ای آنتی باکتریال

از صفر تا ضد مراحل تولید کاشی آنتی باکتریال

از صفر تا ضد مراحل تولید کاشی آنتی باکتریال در تولید کاشی و سرامیک آنتی باکتریال لعاب هایی به کار می رود که در آن ها موادی استفاده می شود که خاصیت میکروب کشی دارند. از جمله موادی که در لعاب این کاشی ها مورد استفاده قرار می گیرد می توان به نقره، دی اکسید تیتانیوم، گالیوم، مس، طلا، اکسید روی و غیره اشاره کرد.

مهم تری ماده ای که در ساخت این لعاب ها استفاده می شود نقره است. در لعاب کاشی های آنتی باکتریال یون های فلزی و ذرات نانوکامپوزیت قرار دارند که موجب می شوند این کاشی ها خاصیت ضد باکتریال دائمی و تا ۹۹ درصد را دارا باشند.

این کاشی ها به دلیل اینکه نم و رطوبت را به خود جذب نمی کنند کمتر لکه و آلودگی به خود می گیرند و ضد بو نیز هستند . این کاشی ها همچنین مقاومت بالایی در برابر ساییدگی و خراشیدگی دارند و همچنین در برابر انواع مواد شوینده نیز مقاوم هستند. این کاشی ها همچنین مقاومت بالایی در برابر اشعه ی ماوراء بنفش دارند.

توزیع کننده انبوه کاشی استخری فیروزه ای آنتی باکتریال

توزیع کننده انبوه کاشی استخری فیروزه ای آنتی باکتریال کاشی استخری فیروزه ای آنتی باکتریال در طرح ها و اندازه های متفاوت و زیبایی تولید و توزیع می شود؛ که می توان از آن ها در انواع مکان ای عفونی ، منازل و مکان های عمومی استفاده نمود.

این کاشی و سرامیک ها قادر هستند ۶۵۰ نوع باکتری را از بین ببرند و به طور کلی از شیوع بیماری هایی که در اثر مجاورت پوست انسان با میکروارگانیسم هایی مانند ویروس ها، باکتری ها و قارچ ها ایجاد می شوند، جلوگیری می کند و باعث صرفه جویی در هزینه های درمان نیز می شود، به همین دلیل خرید این نوع کاشی و سرامیک امروزه مورد استقبال قرار گرفته است.

در گذشته برای ضد عفونی کردن محیط های بیمارستانی مواد ضد باکتریال به کاشی و سرامیک ها اسپری می شد که در برابر سایش و مواد شوینده مقاوم نبودند که امروزه با استفاده از کاشی های ضد باکتریال این مشکل بر طرف شده است.