دختری که با خوردن قارچ دکمه ای ملارد حافظه اش را از دست داد

تحقیقات نشان می دهد که پلی ساکاریدهای قارچ دکمه ای ملارد، فراوان ترین کربوهیدرات آنها، رشد باکتری های سالم را تحریک می کند.

در حالی که بسیاری از غذاها با اسید معده تجزیه می شوند، پلی ساکاریدهای موجود در قارچ بدون تغییر از معده عبور می کنند و می توانند به روده بزرگ برسند تا رشد باکتری ها را در آنجا تشویق کنند.

یک مطالعه از موسسه آشپزی آمریکا و UC دیویس نشان می دهد که تعویض نیمی از گوشت با قارچ در دستور پخت گوشت چرخ کرده سنتی می تواند طعم را حفظ کند و در عین حال مصرف سدیم را تا 25 درصد کاهش دهد.

از سیستم ایمنی سالم حمایت کنید: قارچ ها حاوی درشت مغذی هایی هستند که از سیستم ایمنی سالم حمایت می کنند. با توجه به شورای قارچ، سیستم ایمنی بدن شما از قارچ هایی که مواد مغذی آن عبارتند از:

سلنیوم، که به بدن شما کمک می کند تا آنزیم های آنتی اکسیدانی بسازد تا از آسیب سلولی جلوگیری کند. قارچ کرمنی یا پورتابلا را برای بیشترین فایده انتخاب کنید.

ویتامین D که به رشد سلولی کمک می کند، عملکرد سیستم ایمنی را تقویت کرده و التهاب را کاهش می دهد. قارچ Maitake یک راه آسان برای افزودن ویتامین D به رژیم غذایی شما است.

ویتامین B6، که به بدن شما کمک می کند تا گلبول های قرمز، پروتئین و DNA را تشکیل دهد. قارچ شیتاکه بهترین انتخاب برای ویتامین B6 است.
برای اطمینان از اینکه بهترین غذاها را برای سلامتی خود می خورید، با ارائه دهنده مراقبت های اولیه خود تماس بگیرید.

روده سالم تری را تحریک کنید: میکروبیوم در روده شما خانه ارگانیسم ها و باکتری هایی است که نقش زیادی در سلامت و خلق و خوی شما دارند.

یکی از راه های حفظ سلامت روده، تحریک رشد باکتری های سالم در آن فضا با استفاده از پری بیوتیک ها مانند قارچ است.