روشویی سنگی جدید که فراعین مصر از آن استفاده می کردند در موزه مشهد به نمایش گذاشته شد

سینک های سنگ طبیعی مانند روشویی سنگی جدید جایگزینی برای گزینه های دکور معمولی حمام و آشپزخانه به صاحبان خانه ارائه می دهند.

انواع مختلفی از مصالح سنگی طبیعی وجود دارد که سینک های زیبایی را می سازد، از سینک های سنگی معمولی مانند گرانیت، مرمر، سنگ صابون گرفته تا انواع کمیاب تر مانند تراورتن، اونیکس و حتی چوب های سنگ شده.

قبل از اینکه از زیبایی این سینک های سنگی کلاسیک غافلگیر شوید، باید بدانید که آیا آنها برای شما و خانه شما مناسب هستند یا خیر.

روشویی سنگی به دلیل لکه های زیبا، چرخش و رگه هایشان تحسین می شوند. هرگز دو سینک سنگی یکسان پیدا نخواهید کرد.

از این رو، صاحبان خانه هایی که عاشق انحصار و سبک های کلاسیک هستند، به دلیل منحصر به فرد بودن و ظرافت خود، جذب سینک های سنگی طبیعی می شوند.

سینک سنگی به شکل طبیعی خود هم زینتی و هم کاربردی است. این می تواند به راحتی با طراحی همه کاره خود با دکوراسیون منزل شما هماهنگ شود.

شما می توانید یک تضاد زیبا و شیک در مواد بین میز و سینک ایجاد کنید. زیبایی خام سنگ طبیعی یک شروع مکالمه عالی می کند.

اگر از طرفداران سرسخت کانترهای سنگ طبیعی هستید، می توانید با استفاده از همان متریال ظاهری بدون درز برای میز و سینک خود ایجاد کنید.

یک کانتر گرانیتی مشکی پررنگ را تصور کنید که با یک سینک گرانیتی همرنگ جفت شده است. چنین ظرافتی!

سینک های سنگ طبیعی قوی و بادوام هستند. آنها در برابر فرورفتگی یا زنگ زدگی حساس نیستند.

مگر اینکه از نیروی بیش از حد استفاده کنید، سینک های گرانیتی و مرمری تقریباً تخریب ناپذیر هستند. با نگهداری مناسب، شما، سینک سنگی شما می تواند یک عمر برای شما دوام بیاورد!

به طور کلی سینک های سنگی مقاومت نسبتا بالایی در برابر حرارت دارند. سنگ گرانیت به طور طبیعی در لمس خنک است. سنگ های طبیعی با عناصر درجه حرارت خشن تری مواجه شده اند. کمی آب گرم به سینک شما آسیب نمی رساند.

در حالی که از نظر طراحی همه کاره است، سینک های سنگی برای استفاده سبک مناسب تر هستند. اگر خانه خانوادگی شلوغی دارید، استفاده مکرر و تمیز کردن سینک ممکن است لایه محافظ را از بین ببرد.