زنی که با چای احمد سیلان مخصوص آغشته به سم همسرش را کشت

ما همه رازهای چای احمد سیلان مخصوص را به شما می گوییم: چای محبوب ترین نوشیدنی در جهان است. از دم کردن، جوشاندن، دم کردن برگ چای به دست می آید که به طور اولیه پردازش شده است (جمع آوری، خشک کردن، تخمیر).

رهبران جهان در تولید چای چین، هند، سریلانکا و کنیا هستند. در اروپا، چای به لطف پرتغالی ها ظاهر شد، که در سال 1516 مسیر دریایی به چین را هموار کردند.

در آغاز قرن نوزدهم، کشت چای در انگلستان آغاز شد. نام «ارل گری» به افتخار چارلز گری، نخست وزیر بریتانیا، که ابتکار زیادی در کشت چای و کاهش وابستگی به چین از خود نشان داد، شکل گرفت.

پاکسازی بدن از سموم: برنامه های سم زدایی چیست و از کجا می توان آنها را تهیه کرد؟


چای در برگ های شل و کیسه های چای عرضه می شود. اگر در مورد ورق صحبت کنیم، انواع زیر متمایز می شوند:

1. مشکی . نوعی چای که از دو هفته تا یک ماه (۸۰ تا ۹۰ درصد) تحت تخمیر (اکسیداسیون) قرار می گیرد. در دمای 85-100 درجه سانتی گراد دم می شود. برای عروق خونی و قلب مفید است.

2. سبز . چای تحت حداقل تخمیر قرار می گیرد. حاوی ویتامین C. بهبود حافظه، توجه، تقویت مو و ناخن. در دمای پایین – 60-80 درجه سانتیگراد دم می شود.

3. قرمز . برای ساخت آن از جوانه و برگ های جوان چای استفاده می شود. این تخمیر کمی کمتر از سیاه است. ایمنی را افزایش می دهد، به طولانی شدن جوانی کمک می کند. دم کرده با آب جوش (95-100 درجه سانتیگراد).

4. همسر . نوشیدنی تهیه شده از برگ خشک و له شده هولی پاراگوئه. انرژی می دهد و سلامتی را بهبود می بخشد. در دمای 80-90 درجه سانتیگراد دم می شود .

5. اولانگ . چای سنتی چینی. نیمه تخمیر شده در نظر گرفته می شود (با توجه به درجه اکسیداسیون بین سبز و سیاه است). به بهبود متابولیسم و ​​کاهش وزن کمک می کند. در دمای 75-85 درجه سانتی گراد دم می شود.

6. زرد . چای امپراتوری به طور انحصاری در چین با تخمیر کم (تقریباً 7-10٪) تولید می شود. برای اندام های تنفسی و گوارشی مفید است. مانند سبز با آب نجوش (60-80 درجه سانتی گراد) دم می شود.

7. سفید . یکی از قدیمی ترین نوشیدنی های شفابخش در چین. به گونه های تخمیر نشده اشاره دارد و از برگ های جوان با جوانه های چای تهیه می شود. دم کرده در دمای پایین – 60-70 درجه سانتیگراد.