ساعت دیواری والتر چوبی که قابلیت ناپدید شدن داشت

ساعت پرستاری نوعی ساعت است که برای متخصصان پزشکی در محیط های بالینی ساخته شده است.

همچنین ساعت دیواری والتر چوبی نیز جز ان دسته از ساعت هایی است که در ایستگاه پرستاری بسیاری از بیمارستان ها نصب بوده است.

آنها به پرستاران اجازه می دهند زمان را بدون نیاز به نگاه مداوم به تلفن های هوشمند خود پیگیری کنند. این به ویژه در لحظات حساس درمان، زمانی که نمی توان یک ثانیه را تلف کرد، مهم است.

ساعت‌های پرستار نیز اغلب ضد آب یا مقاوم در برابر آب هستند، به طوری که می‌توان آن‌ها را هنگام شستن مداوم دست‌ها (و ضدعفونی کردن) در طول روز استفاده کرد.

ساعت‌های ورزشی ساعت‌هایی هستند که صرفاً برای استفاده در هنگام ورزش تولید می‌شوند. آنها بسته به ورزش می توانند ویژگی های مختلفی داشته باشند، مانند ضد آب بودن برای کسانی که دوست دارند با آن شنا کنند.

آن‌ها ضربان قلب، فعالیت و خواب را ردیابی می‌کنند، سرعت و مسافت ما را با GPS کنترل می‌کنند، در طول تمرین‌ها و مسابقات به ما اعلان‌های صوتی می‌دهند و خیلی چیزهای دیگر.

ساعت‌های ورزشی با ارائه آمارهای بی‌درنگ و مربیگری روی مچ دست، به ما کمک می‌کنند تا عملکرد تمرینی مطلوبی داشته باشیم.

ساعت چوبی به هر ساعتی گفته می شود که از چوب ساخته شده باشد، خواه بند یا بدنه آن. آنها از 100٪ چوب واقعی ساخته شده اند و به گونه ای طراحی شده اند که راحت، بادوام و سازگار با محیط زیست باشند.

اگر ساعت شما ربطی به چوب دارد، ساعت چوبی است. چوب را می توان به شکل طبیعی خود استفاده کرد یا با مواد دیگری مانند بامبو و مس ترکیب کرد.

ساعت های لباس نوعی ساعت هستند که برای پوشیدن با لباس های رسمی ساخته می شوند، به ویژه برای کارهای تجاری و سایر مناسبت های “آرایشی”.

در حالی که به عنوان یک تعریف اساسی است، طیف گسترده ای از مواد و سبک ها را می توان در این نوع ساعت استفاده کرد و به تفاسیر مختلفی منجر شد.

برای برخی، یک ساعت ساده طلایی یا نقره ای کافی است تا ظاهری زیبا داشته باشد، اما برای برخی دیگر، باید دارای الماس، عوارض متعدد و مواد گران قیمت مانند پلاتین باشد.

در هر صورت، ساعت‌های مجلسی به‌عنوان ساعت‌هایی شیک در نظر گرفته شده‌اند که با لباس‌های رسمی مطابقت دارند.