سفارش انواع سرامیک پرسلان کف

امروزه سرامیک های پرسلان در خیلی از ساختمان های مسکونی و تجاری استفاده می گردد که می تواند به غیر از زیبایی، باعث استحکام ساختمان شود. این سنگ در مقابل مواد شیمیایی دارای مقاومت خوبی است و به همین سبب می تواند جزو بهترین انتخاب ها جهت بیمارستان ها و آزمایشگاه ها باشند. سرامیک پرسلان دارای رنگ بندی زیادی است و به آسانی با رنگ های محیط هماهنگ می شود. اگر سرامیک پرسلان کف به صورت عمده سفارش داده شود، قیمت کمتری برای خریدار دارد.

سفارش انواع سرامیک پرسلان کف

نحوه نصب سرامیک پرسلان در کف

نحوه نصب سرامیک پرسلان در کف آشنایی با سرامیک پرسلان:

پرسلان جزو خانواده وسیع سرامیک ها می باشد و در دسته بندی مدرن، تولید کنندگان این سری از محصولات، کلمه پرسلان به محصولاتی که دارای کیفیت و ساخت خاصی از کاشی ها هستند گفته می شود. پرسلان دارای دو مدل پولیش دار و لعاب دار می باشد.

امروزه انواع و اقسام گوناگونی از سرامیک پرسلان در کل دنیا تهیه می گردد که پرسلان رنگ استخوانی به سبب شفافیت ویژه خود محبوبیت بسیار بالایی دارد.

سرامیک پرسلان کف پارکینگ در شکل و طرح های زیادتری نسبت به سرامیک های معمولی عرضه شده است، از این رو برخی از مردم تصمیم می گیرند که با این محصول کار کنند.

شیوه نصب سرامیک پرسلان در کف ساختمان:

غالبا نصب سرامیک پرسلان در کف ساختمان را به دو شیوه انجام می شود:

  1. نصب با استفاده از چسب مخصوص
  2. نصب با استفاده از ملات و بندکشی کف ساختمان

برخی از مزایای سرامیک پرسلان:

  • داشتن مقاومت در مقابل سایش: کاشی و سفال در برابر سایش مقاومت زیادی دارد و عمر بالایی دارند. سرامیک پرسلان دارای مواد فشرده تری است، به شکل یکنواخت می باشد و به صورت کلی از بقیه انواع و اقسام کاشی ها سخت تر و مقاوم تر است.
  • دارای ویژگی تعمیر و نگه داری راحتی است: اصولا کاشی های سرامیکی پرسلان عالی می باشند، دارای دوام خوبی می باشند و تعمیر و همچنین نگه داری از آن ها راحت است.
  • سرامیک های پرسلان دارای قدرت جذب آب پایین تا حدود 2 درصد را دارا هستند و به راحتی با آب و مواد شوینده معمولی تمیز می گردند. از این رو کاشی سرامیک پرسلان جهت استفاده در مکان های دارای رطوبت مثل آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی مناسب می باشد.

فروشنده سرامیک پرسلان کف پارکینگ

فروشنده سرامیک پرسلان کف پارکینگ این سرامیک جزو جدیدترین تکنولوژی صنایع سرامیک می باشد که به سبب داشتن زیبایی و ویژگی های خاص، در کف و نمای ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد.

جهت سفارش سرامیک پرسلان تبریز بصورت غیرمستقیم و همچنین خرید مستقیم این محصول می توانید به سایت آنلاین ما در اینترنت رجوع کنید و علاوه بر بازدید از این سایت، نسبت به مقایسه انواع محصولات عرضه شده در سایت از نظر کیفیت و قیمت با اجناس سایت های دیگر، اقدام به ثبت سفارش و خرید نمایید و در اسرع وقت کالای مورد نظر با کیفیت خود را تحویل بگیرید.

فروش بهترین سرامیک پرسلان در سایت ما به صورت آنلاین انجام می گردد. با توجه به نوسان قیمت ها امروزه نمی توان قیمت دقیق و مشخصی برای این محصول در نظر گرفت. ولی مشتریان محترم جهت اطلاع از قیمت سرامیک پرسلان تقریبی می توانند به سایت های اینترنتی مراجعه کنند و از قیمت ها مطلع شوند.

فروشندگان سرامیک پرسلان باید تمهیداتی خرید خرید راحت تر با قیمت مناسب تر این سنگ در نظر بگیرند تا خریداران بیشتر رضایت داشته باشند.