شرکت پخش سرامیک پرسلانی بدون لعاب

سرامیک پرسیلان نسل جدید این محصولات بشمار می آید که در دو نوع لعاب دار و بدون لعاب تولید می شود. با توجه به میزان تقاضا برای خرید این مدل محصول در این مقاله به بررسی مشخصات و برخی از تفاوت های سرامیک پرسلانی بدون لعاب و لعاب دار می پردازیم. شرکت های پخش عمده با توجه به نیاز بازار و قیمت روز کاشی ها محصولاتی با کیفیت و در عین حال کاربردی عرضه می کنند. برای خرید مستقیم از این شرکت ها چه راهکاری مناسب است؟

شرکت پخش سرامیک پرسلانی بدون لعاب

مشخصات سرامیک پرسلانی بدون لعاب

مشخصات سرامیک پرسلانی بدون لعاب پرسلان سرامیک هایی هستند که بعد از مراحل اولیه تولید در کوره هایی با درجه حرارت 1400 سانتی گراد پخته می شوند. همین امر موجب می شوند تا مقاومت فیزیکی آنها تا حد بسیار زیادی نسبت به مدل های ساده افزایش یابد. در مرحله نهایی نیز برخی مدل های تولیدی لعابدار می شوند که اغلب برای نصب در محیط هایی که با آب و رطوبت مواجه هستند مانند استخرها انتخاب مناسبی خواهد بود.
مراحل طراحی و تولید هر دو نوع سرامیک لعاب دار و بدون لعاب شبیه به یکدیگر هستند. با این تفاوت که جهت لعاب دار کردن، پخت سرامیک ها در کوره طی دو مرحله صورت می گیرد.
برای این منظور یک لایه بسیار نازک و شیشه ای روی سطح سرامیک ها کشیده شده و مجدداً آنها را کوره می پزند. مدل های بدون لعاب این مرحله را طی نمی کنند و جهت پردازش و آماده سازی و بسته بندی راهی مرحله بعد می شوند.
از مشخصات انواع سرامیک پرسلانی بدون لعاب می توان به تنوع طرح و رنگ، مقاومت در برابر ضربه و رطوبت و قابلیت استفاده در نمای داخلی ساختمان ها اشاره کرد. البته تنوع ابعاد تولیدی نیز یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد این محصولات به شمار می آیند.

قیمت انواع سرامیک پرسلانی بدون لعاب

قیمت انواع سرامیک پرسلانی بدون لعاب از جمله فاکتورهای مهم در سفارشات و خریدهای عمده کاشی و سرامیک، قیمت آنها است. نمایندگان فروش و شرکت های پخش همواره به دنبال مراکز مستقیم جهت تامین این محصول با قیمت و نرخ رقابتی هستند. بدون شک هزینه مواد اولیه، شرایط و فرآیند تولید، حجم تولیدات روزانه کارخانه تولیدی و وزن بسته بندی مواردی هستند که تعیین کننده قیمت ها خواهند بود. البته نوسان بازار کاشی و سرامیک، میزان تقاضای بازار، حجم صادرات سرامیک پرسلانی و کیفیت طرح و رنگ نیز باید به عوامل تاثیرگذار در قیمت توزیع و فروش سرامیک ها افزود.
در این میان برای پخش سرامیک پرسلانی به صورت مستقیم بهره گیری از شیوه های نوین و آنلاین راهکار مناسبی با هدف افزایش حاشیه سود عمده خواهد بود. برای این منظور می توانید مشاوره لازم را از نمایندگان فروش این مرکز کسب کنید.