شیلنگ آب صابونی که موجب درگیری دو تعمیرکار مکانیکی شده بود

یکی از مدل های شیلنگ آب صابون دارای قطر استاندارد 5/8 اینچ است و در طول های سه، پنج، 10، 25، 50، 75 و 100 فوتی عرضه می شود.

اندازه های 50، 75 و 100 فوتی نیز در صورت نیاز به نیروی آب بیشتر، قطر بزرگتر و 3/4 اینچی دارند.

فلکسیلا تنها در یک رنگ موجود است، سبز روشن و چارتری. برخی از مشتریان شکایت دارند که کثیفی را خیلی راحت نشان می دهد، به خصوص اگر آن را در بیرون ذخیره کنید.

به یک شلنگ باغبانی سخت برای شستن ماشین خود، برای نیرو دادن به یک واشر فشاری نیاز دارید، یا در بدترین زمستان ها در بیرون زندگی می کند؟

این یک انتخاب محبوب برای متخصصان منظره و کسانی است که به چیزی نیاز دارند که بتواند در برابر کاربردهای تجاری سبک مانند مخلوط کردن سیمان مقاومت کند.

این از یک ترکیب وینیل لاستیکی ساخته شده است که می تواند در برابر دماهای 25- تا 160 درجه فارنهایت مقاومت کند. جنس اتصال برنج است. با این حال، برای نوشیدن از آن بی خطر نیست، چیزی که سازنده در برچسب محصول به آن اشاره می کند.

این محصول به اندازه آنها بادوام است. ما شاهد تعدادی نظرات از مالکانی بودیم که با ماشین خود (البته به طور تصادفی) از ماشین خود عبور کردند و گزارش دادند که کوپلینگ ها له نمی شوند و شیلنگ غافل است.

صنعتگر شامل یک ضمانت مادام العمر است و همه چیز را پوشش می دهد – از جمله آسیب های ناشی از عبور از روی آن با ماشین یا ماشین چمن زنی.

این محصول به هیچ وجه یک محصول زیبا نیست، مشکی ساده، با بافتی خشن که استفاده از آن به اندازه مدل های دیگر راحت نیست. این رنگ همچنین می‌تواند روی دست‌های شما مالیده شود، بنابراین برای استفاده باید از دستکش استفاده کنید.

وزن آن به اندازه‌ای است که می‌تواند تنها سه پوند در هر 50 فوت حرکت کند، اما در برابر پیچ خوردن مقاومت می‌کند.

مالکان گزارش می دهند که وقتی پیچ خورده است (دوباره، هیچکدام کاملاً بدون پیچ خوردگی نیستند)، به راحتی می توان بدون دردسر زیاد آن را تکان داد.

حتی باغبان هایی که مشکلات حرکتی دارند می گویند که بحث کردن در حیاط بسیار آسان است، حتی در اطراف گلدان ها و ظروف.