صادرات سرامیک پرسلانی ارزان

سرامیک پرسلانی ارزان یکی ا بهترین محصولات ساختمانی است که امروزه کاربرد فراوانی در پوشش کف ساختمان دارد، این محصول پرطرفدار روش ساخت ویژه ای داشته و از مقاومت بالایی برخوردار می باشد، صادرات سرامیک پرسلانی ارزان و با کیفیت همزمان با گسترش بازار فروش انواع سرامیک، به کشورهای مختلفی انجام می شود، چرا که در ایران تمام مواد اولیه ساخت این نوع سرامیک به وفور یافت می شود.

صادرات  سرامیک پرسلانی ارزان

سرامیک پرسلانی چگونه تولید شده است؟

سرامیک پرسلانی چگونه تولید شده است؟ سرامیک پرسلانی که این روزها نام آن زیاد شنیده می شود منشا آن به کشور چین باز می گردد، شاید اکثر افراد این سرامیک را یک محصول اروپایی بدانند اما باید گفت که برای اولین بار این چینی ها بودند که به ساخت محصولی صاف و براق مانند سرامیک اقدام کردند، بعد از آنها اروپاییان در قرن 17 سرامیک هایی را با سطح صیقلی و صاف ساختند و نام اروپایی چینی پرسلانا یا همان پرسلان را بر روی آن گذاشتند.

پرسلان به معنی پوست گاو چرمی می باشد و به دلیل صاف و صیقلی بودن این سرامیک و شباهتش به چرم و پوست حیوانات این اسم را برای آنان در نظر گرفتند، مراحل تولید سرامیک پرسلان قدم به قدم پیش رفت، بطوری که ابتدا ایتالیا یک نوع چینی به نام تورین ابداع کردند و بعد از آن اسپانیایی ها شروع به ساخت محصولی مشابه آن نمودند، اما آنچه که ما امروزه به اسم سرامیک پرسلان می بینیم توسط آلمانی ها ساخته شد.

آلمانی ها با استفاده از فلدسپات و خاک رس سرامیک را تولید کردند که به نوع چینی و امروزی آن بسیار شبیه بود البته در ابتدا فقط برای ساخت ظروف چینی از این الگو استفاده می شد، زمانی که محصولات تولید شده در این حوزه به گونه ای ساخته شد که مقاومت بالایی داشت سرامیک پرسلان ابداع شد.

خرید ویژه سرامیک پرسلانی ارزان

خرید ویژه سرامیک پرسلانی ارزان خرید ویژه سرامیک پرسلانی ارزان از طریق این مرکز معتبر امکان پذیر می باشد، انواع سرامیک پرسلانی در طرح ها و رنگ های گوتاگون و جذاب در این مجموعه عرضه می شود، کیفیت سرامیک های عرضه شده بسیار بالا و استاندارد بوده و در دونوع لعاب دار و بدون لعاب وجود دارد.

از آنجا که این محصول در داخل کشور تولید می شود و با استفاده از متریال ایرانی ساخته می شود، از نظر قیمت مقرون به صرفه تر و ارزانتر از سایر سرامیک های مشابه می باشد، روش های فروش سرامیک پرسلانی ارزان مختلف است، اما پیشنهاد می کنیم از شیوه خرید مستقیم و آنلاین انواع سرامیک استفاده کنید تا هم آن را با قیمت کمتری خریداری نمایید و هم بدون صرف هزینه و وقت زیاد سرامیک پرسلانی مد نظر خود را سفارش داده و فورا تحویل بگیرید.