صادرات کاشی بین کابینتی به عراق

کاشی بین کابینتی امروزه به یکی از پر فروش ترین محصولات صادراتی ایران تبدیل شده است که صادرات این کاشی غالباً به کشور عراق انجام می شود. مجموعه ما یکی از بزرگ ترین صادر کنندگان کاشی بین کابینتی در جهان است که این کاشی را با قیمت های مناسب و با ضمانت کیفیت به مشتریان خارجی عرضه می‌ کند. این مجموعه با در نظر گرفتن راه‌ های ارتباطی مختلف امکان خرید کاشی بین کابینتی را برای مشتریان خارجی آسان کرده است و روزانه بر میزان صادرات این محصول می افزاید.

صادرات  کاشی بین کابینتی به عراق

کارایی خاص کاشی بین کابینتی

کارایی خاص کاشی بین کابینتی انتخاب یک کاشی شیک به تنهایی می تواند سهم عظیمی در زیبا تر شدن دکوراسیون داخلی آشپزخانه شما داشته باشد. شما با انتخاب یک کاشی مناسب می توانید فضای آشپزخانه خود را بزرگتر و یا کوچکتر نمایان کنید. این کاشی ها انواع مختلفی دارند که نمونه‌ های جدیدی از این دیوار پوش ها که به تازگی در بازار غوغایی به پا کرده اند، کاشی های بین کابینتی هستند.

این کاشی ها بیشتر جنبه دکوراتیوی دارند البته حین زیبا کردن آشپزخانه می‌ توانند از سطح دیوار آشپزخانه در برابر حرارت و رطوبت محافظت کنند و طول عمر آن ها نیز بالا است. در واقع کاشی های بین کابینتی تنها در قسمتی از دیوار ها به کار می‌ روند که قابل رویت هستند.

به طور مثال فضای بین دو کابینت هوایی و زمینی، فضای بالای سینک ظرفشویی و فضای بالای اجاق گاز جزو قسمت هایی هستند که می توان آن ها را با استفاده از کاشی بین کابینتی پوشاند؛ بدون این که نیاز باشد برای کاشی کاری، کابینت ها را از جایشان کند. در نتیجه می‌ توان گفت این کارایی خاص کاشی بین کابینتی باعث شده است تا هزینه اجرای آن بسیار مقرون به صرفه تمام شود.

کاشی بین کابینتی به دلیل تراکمی که در ساختار شان دارند، در برابر خط و خش و آسیب‌ ها مقاوم هستند و با وارد شدن ضربه شکستگی در آن ها ایجاد نمی شود. همچنین این کاشی ها دارای طرح های زیبا و جذابی هستند که آشپزخانه را بسیار مدرن و خاص جلوه می‌ دهند و نیز در تمیز شدن آشپزخانه موثرند.

قیمت ارائه کاشی بین کابینتی سفید مشکی

قیمت ارائه کاشی بین کابینتی سفید مشکی کاشی سفید مشکی یکی از انواع کاشی های بین کابینتی است که معمولا از سبک مدرن پیروی می‌ کند و می‌ تواند فضای آشپزخانه را به فضایی مدرن و زیبا تبدیل کند. رنگ خاص این کاشی ها باعث شده است که هارمونی خاصی در رنگ های به کار رفته در قسمت‌ های مختلف آشپزخانه ایجاد شود.

قیمت ارائه کاشی بین کابینتی سفید مشکی با توجه به متقاضیان بالای این محصول بسیار مناسب است. البته نحوه ارائه این کاشی به طور مستقیم قیمت آن را تحت تاثیر قرار می دهد. کاشی بین کابینتی سفید مشکی هر چقدر به صورت مستقیم و بی واسطه تری ارائه شود، قیمت آن نیز کاهش می یابد.