عرضه مستقیم کاشی استخری درجه یک

کاشی استخری درجه یک نمونه ای از مصالح ساختمانی می باشد که با توجه به ویژگی هایی همچون مقاومت بالا در برابر رطوبت و آنتی باکتریال بودن در فضاهای استخرها و مکان‌های مرطوب بسیار مورد استفاده قرار می گیرند.

بنابراین انواع کاشی استخری درجه یک دارای طرفداران بی شماری می‌باشند و به همین جهت استفاده از این کاشی‌ها به صورت‌های مختلفی میسر گردیده است که معمولاً عرضه مستقیم این محصول با توجه به کاهش هزینه ها و سود بیشتر مشتریان با استقبال بالایی آنها مواجه شده است.

عرضه مستقیم کاشی استخری درجه یک

مهم ترین خصوصیات کاشی استخری درجه یک

مهم ترین خصوصیات کاشی استخری درجه یک کاشی استخری درجه یک دارای چه خصوصیات مهمی می باشد؟

کاشی استخری درجه یک با توجه به اینکه به صورتی ساخته می شوند که در برابر نفوذ آب بسیار مقاوم هستند و به همین جهت بهترین گزینه برای استفاده در مکان های مرطوب خیس به شمار می آیند.

بنابراین انواع کاشی استخری درجه یک در تنوعی از طرح ها و مدل ها با خصوصیات و ویژگی های مختلفی تولید می گردند و به همین جهت می توان برخی از مهم‌ترین خصوصیات انواع کاشی استخری درجه یک را این طور بیان کرد:

  • ضد لک پذیری: از آنجایی که کاشی های استخری درجه یک به گونه‌ای تولید شده‌اند که هیچ‌گونه آب و رطوبت به آنها نفوذ نمی کند به همین جهت به صورت کاملا ضد لک تولید می گردند.
  • بزرگ نشان دادن انواع سطوح: با توجه به این که کاشی های استخری در ابعاد مختلفی تولید می گردند و از لعاب براقی نیز برخوردار هستند به همین جهت اثر زیادی در بزرگتر نشان دادن مکان های استفاده از خود نشان خواهند داد.
  • مقاومت بالا در برابر یخ زدگی: با توجه به اینکه کاشی های استخری از بهترین مواد اولیه تولید می‌گردند به همین جهت در برابر هرگونه تغییرات دمایی و هرگونه انبساط و انقباض محیط از خود مقاومت و دوام بالایی نشان خواهند داد و به راحتی دچار شکستگی نخواهد شد و از سطوح استفاده جدا نمی گردند.

بنابراین می توان گفت این کاشی ها در برابر هرگونه ضربه سایش تغییرات دمایی و غیره بسیار محکم و با استحکام هستند.

پخش کننده بهترین کاشی استخری درجه یک

پخش کننده بهترین کاشی استخری درجه یک از آنجایی که کاشی های استخری با زیبایی و دوامی که دارند برای هر مکان خیس و مرطوبی مناسب هستند به همین جهت استفاده فراوانی در میان مشتریان از این کاشی ها می گردد.

به همین جهت پخش کننده بهترین کاشی استخری درجه یک انواع مختلفی از این کاشی ها را همچون کاشی کف استخری، کاشی دیوارپوش استخری و … در ابعاد مختلف به صورت های گوناگونی در بازار توزیع می کند.

بنابراین از جمله روش های توزیع کاشی استخری می توان به فروش سنتی و اینترنتی اشاره کرد که روش اینترنتی با توجه به سود بالاتر برای مشتریان محبوبیت زیادی دارد.