فروشنده انواع سرامیک پرسلان خارجی

یکی از محبوب ترین کفپوش هایی که این روزها توسط آن کف داخلی بنا را پوشش می دهند، سرامیک پرسلان می باشد؛ این محصول به سبب زیبایی منحصر به فردی که دارد و همچنین استحکام و دوام بالای خویش، در میان بسیاری از سازندگان ساختمان شناخته شده است. ما در این مجموعه اینترنتی به عنوان فروشنده سرامیک پرسلان خارجی به فعالیت مشغول بوده و انواع طرح ها و رنگ های آن را به صورت عمده در بازارهای داخلی کشورمان ارائه می نماییم.

فروشنده انواع سرامیک پرسلان خارجی

درباره سرامیک پرسلان بیشتر بدانید

درباره سرامیک پرسلان بیشتر بدانید برای تولید انواع سرامیک پرسلان از خاک رس مخصوص، ماسه های ریز و ماده ای به نام فلدسپات بهره گرفته می شود؛ سپس آن را برای مدت زمان مشخصی داخل کوره قرار داده و اجازه می دهند تا به خوبی پخته و آماده استفاده گردد. یکی از نکته های مهمی که باعث تفاوت این سرامیک با انواع معمولی آن می گردد این است که مدت زمان پخت آن در کوره بیشتر است و همین امر دوام و مقاومت آن را در برابر عوامل مختلف افزایش می دهد.

در این قسمت به برخی از مهمترین مزایای استفاده از سرامیک پرسلان برای کف بناهای مختلف اشاره می کنیم:

  • این نوع سرامیک به سبب اینکه با مواد کاملاً فشرده ساخته شده است، در برابر سایش مقاومت بالایی دارد و گذر زمان از زیبایی و درخشندگی آن کم نمی کند.
  • زیبایی آن خیره کننده است و جزو متریال های لوکس به شمار می رود.
  • اگر این سرامیک به هر دلیلی آسیب دید، تعمیر و نگهداری از آن بسیار آسان است.
  • تمیز کردن این نوع سرامیک بسیار آسان است و در کوتاه ترین زمان ممکن می توان تمام آلودگی ها را از روی سطح آن پام و تمیز نمود.

مرکز خرید سرامیک پرسلان خارجی

مرکز خرید سرامیک پرسلان خارجی همانگونه که می دانید یکی از مهمترین بخش های هر ساختمان در هنگام فرایند ساخت، پوشش دادن کف آن می باشد. بدین منظور باید از متریال هایی استفاده شود که در عین دارا بودن استحکام و دوام بالا، زیبایی و جذابیت زیادی نیز داشته باشند و جلوه خاصی برای فضا به وجود آورند.
یکی از جدیدترین و بهترین نوع این محصولات سرامیک پرسلان می باشد و ما این روزها در بسیاری از مراکز ارائه دهنده این محصول، شاهد رونق خرید سرامیک پرسلان هستیم.
یکی از نکته های بسیار مهمی که در مورد این سرامیک وجود دارد این است که در برابر انواع مواد شیمیایی، مواد ضد عفونی کننده و شوینده دارای مقاومت بالایی می باشد و به راحتی استقامت خود را از دست نمی دهد و همین امر سبب شده است که برای پوشش دادن به کف بیمارستان ها و آزمایشگاه ها از آن استفاده شود.