فروشگاه سرامیک پرسلانی مقاوم

سرامیک اصفهان پرسلانی مقاوم و مستحکم نمونه ای از بهترین مصالح ساختمانی می باشد که به صورت لعاب دار و بدون لعاب تولید می گردد و با تنوع طرح های که دارد بسیار مورد توجه مشتریان قرار گرفته است.‌

بنابراین فروشگاه سرامیک پرسلانی مقاوم متنوع ترین این سرامیک ها و مصالح ساختمانی را به شیوه های گوناگونی در بازار توزیع می نماید تا به راحتی در دسترس مشتریان قرار گیرد.

این فروشگاه با توزیع انواع این محصولات توانسته اند رضایت مشتریان خود را به راحتی کسب کنند.

فروشگاه سرامیک پرسلانی مقاوم

انواع سرامیک پرسلانی صنعتی

انواع سرامیک پرسلانی صنعتی درباره انواع مختلف سرامیک پرسلانی صنعتی چه اطلاعاتی دارید؟

سرامیک سفید پرسلان نمونه ای از سرامیک های می باشد که در صنعت ساخت و ساز بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد و با توجه به استحکام بالایی که دارد از آنها به عنوان کفپوش و دیوارپوش استفاده زیادی می کنند.

به طوری که از جمله بهترین انتخاب‌های می باشد که برای پوشش دهی فضای بیمارستان ها و آزمایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند.

بنابراین امروزه انواع سرامیک گرانیتی پرسلانی صنعتی با کیفیت های مختلف و ابعاد متنوعی تولید می گردد که از جمله این سرامیک های صنعتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سرامیک پرسلانی لعابدار: این سرامیک ها از لحاظ ظاهر بسیار با انواع سرامیک لعابدار معمولی شباهت دارند اما در واقع ساختار این سرامیک ها به گونه ای می باشد که لایه لعاب بر روی بدنه سرامیک قرار می‌گیرد.
  • سرامیک پرسلانی بدون لعاب یا مات: این سرامیک ها معمولاً دارای هیچ گونه لعابی بر سطح خود نیستند و به هیچ عنوان دارای براقیتی نخواهند بود و با چاپ طرح بر روی بدنه سرامیک دارای نقش و نگار به صورت مات خواهند شد.
  • سرامیک پرسلانی پولیش شده: این نوع سرامیک پرسلانی در واقع دارای هیچگونه لعابی نیستند اما به دلیل این که بر سطح آنها لایه نازکی از سیلیس و شیشه استفاده شده است و دارای ساب یا پولیش مکانیک هستند از براقیت بالایی برخوردار می باشند.
  • سرامیک پرسلانی بافت دار: یکی از سرامیک های که در صنعت ساخت و ساز بسیار به کار گرفته می شوند سرامیک‌های بافت دار پرسلانی می باشد که دارای بافتی هم مانند سنگ‌های طبیعی هستند که به آنها جذابیت فوق العاده ای بخشیده است.

توزیع سرامیک پرسلانی مقاوم

توزیع سرامیک پرسلانی مقاوم امروزه انواع سرامیک پرسلانی با مقاومت بسیار بالایی تولید گردیده اند که جهت زیبایی و جذابیت ویژه ای به انواع ساختمان‌های اداری، مسکونی، تجاری، بیمارستانی و … به کار گرفته می‌شوند.

از این رو توزیع سرامیک مقاوم پرسلانی توسط تولیدکنندگان این محصول به شیوه‌های متنوع میسر گردیده است که از جمله روش‌های توزیع آن شامل فروش سنتی و اینترنتی می باشد.

قیمت سرامیک رستیک  مقاوم پرسلانی با توجه به نحوه خرید و فروش آن، میزان کیفیت این محصول، نوع برند سازنده ، نوع بسته بندی آن، نوسانات نرخ ارز و … تعیین خواهد شد.