فروش اسباب بازی برای سگ در عربستان بنابر دلایل شرعی حرام اعلام شد

لازم به ذکر است که انواع دیگر اسباب بازی برای سگ پازل برای سگ ها، اسباب بازی های مخفیانه هستند.

این اسباب‌بازی‌ها اغلب به شکل مخملی یافت می‌شوند و حاوی یک اسباب‌بازی بزرگ‌تر با اسباب‌بازی‌های کوچک‌تر در داخل هستند.

به عنوان مثال، یک اسباب بازی مخفی کاری ممکن است شامل یک لانه زنبور بزرگ پر از زنبورهای کوچک مخملی باشد.

اسباب‌بازی‌های مخفیانه با تشویق سگ شما به تکان دادن، حرکت و بیرون کشیدن اسباب‌بازی‌های کوچک از داخل مخمل بزرگ کمک می‌کنند تا از خستگی جلوگیری کنید.

در حالی که مزایای بسیاری برای پازل سگ برای سگ ها وجود دارد، مواردی وجود دارد که هنگام استفاده از این اسباب بازی ها و بازی های تعاملی باید در نظر بگیرید.

در حالی که حیوان خانگی خود را با اسباب بازی های پازل بازی می کند نظارت کنید، برخی از اسباب‌بازی‌ها جویدنی نیستند و گاز گرفتن یا گاز گرفتن بیش از حد می‌تواند منجر به شل شدن قطعاتی شود که خطر خفگی را به همراه دارد.
به دنبال اسباب‌بازی‌های پازلی باکیفیت، ایمن، بادوام و غیرسمی باشید که احتمال مقاومت در برابر سایش بیش از حد را دارند.

هنگامی که به حیوان خانگی خود اسباب بازی های پازلی می دهید که حاوی هر گونه غذا یا خوراکی هستند، مراقب باشید بیش از حد به حیوان خانگی خود غذا ندهید.

فیدرهای تعاملی راهی عالی برای جذاب‌تر کردن زمان غذا هستند، اما از دادن کالری اضافی به سگ خود اجتناب کنید.

اجازه ندهید اسباب بازی های پازلی جایگزین گذراندن زمان با کیفیت با حیوان خانگی شما شوند، از اسباب‌بازی‌های پازل فقط برای مدت کوتاهی برای مشغول کردن حیوان خانگی خود استفاده کنید و از آنها به عنوان جایگزینی برای عشق و مراقبت استفاده نکنید.

به یاد داشته باشید که حتی بهترین اسباب بازی های پازل نیز پس از مدتی خسته کننده می شوند. به مرور زمان توله سگ خود را به سمت اسباب بازی های چالش برانگیزتر پیش ببرید.