فروش انبوه سرامیک طرح چوب شیراز

فروش انبوه سرامیک طرح چوب شیراز با قیمت مناسب و در تنوع طرح و رنگ بسیار زیاد توسط فروشنده برتر این محصول انجام می‌شود و فروشنده می تواند بخش قابل توجهی از نیاز بازار به نوع باکیفیت این سرامیک را تامین کند.

خریداران می‌توانند در ارتباط مستقیم با فروشنده این محصول قبل از هر چیز استعلام قیمت سرامیک طرح چوب را انجام دهند و در صورت تمایل نسبت به اعلام سفارش آن را بدون نیاز به حضور در محل روش از روش خرید اینترنتی با صرف کمترین وقت و هزینه اقدام کنند.

فروش انبوه سرامیک طرح چوب شیراز

مراحل تولید سرامیک طرح چوب چگونه است؟

مراحل تولید سرامیک طرح چوب چگونه است؟ تولید سرامیک طرح چوب در کارخانه های سازنده انواع مختلف این طی مراحل مختلفی انجام می‌شود؛ این مراحل به طور خلاصه شامل موارد زیر می باشند :

آماده نمودن مواد اولیه : خاک رس ماده اولیه اصلی در ساخت انواع مختلف این سرامیک می باشد که به همراه کمک ذوب ها و مواد پلاستیکی از قبیله فیلرها ترکیبات اصلی تشکیل دهنده سرامیک را تشکیل می‌دهند.

آماده نمودن پودر : مواد اولیه در آسیاب با آب ترکیب شده و دوغابی را تشکیل می‌دهند که به وسیله دستگاه درایر در هوا اسپری می‌شود و محیط گرم دایر باعث می شود که این دوغاب به شکل پودر ته نشین شود.

پرس کردن پودر : در این مرحله پودر که دارای رطوبت ۵ درصدی است با استفاده از دستگاه های پرس خاص در شکل های مورد نظر با ابعاد مشخص پرس شده و تا بافت اولیه سرامیک شکل گیرد.

خشک کردن سرامیک : سرامیک ها از دستگاه های خشک کن مدرن به مدت ۲۰ دقیقه عبور داده می شوند.

لعاب کاری : یک رویه سرامیک در محلول های لعاب قرار می‌گیرد و به این ترتیب لایه نفوذ ناپذیری نسبت به آب شکل می‌گیرد و در نوع طرح چوب از لعاب های با طرح های چوبی استفاده شده است.

پخت سرامیک : سرامیک در درون کوره های بزرگ با دمای مشخص قرار می گیرد و به این ترتیب آب به طور کامل به سرامیک می چسبد.

پولیش کاری : انواع سرامیک طرح چوب در این مرحله پولیش کاری می‌شوند و به این ترتیب نفوذ ناپذیری نسبت به آب افزایش یافته و قدرت جذب آن به کمتر از نیم درصد می رسد.

عرضه کننده عمده سرامیک طرح چوب شیراز

عرضه کننده عمده سرامیک طرح چوب شیراز عرضه کننده عمده سرامیک طرح چوب شیراز با در اختیار داشتن انواع مختلفی از سرامیک های طرح چوب در طرح، ابعاد و رنگ های مختلف قادر به تامین نیاز صنعت ساختمان به این محصول بوده و قادر است به خوبی بخشی از نیاز این صنعت را به زیباترین انواع این سرامیک تامین کند.

ارتباط با این عرضه کننده از طریق همین وب سایت به سهولت امکان پذیر است و خریداران می توانند نیاز خود به این سرامیک خاص را از طریق این عرضه کننده با پایین ترین نرخ ممکن تامین کنند؛ این عرضه کننده انواع سرامیک های مختلف را با عکس آنها در بخش محصولات سایت به نمایش گذاشته و خریداران می توانند با مراجعه به این بخش از سایت نسبت به سفارش و خرید این محصول تنها با کلیک بر روی گزینه های انتخابی اقدام کنند.

پخش سرامیک مذکور بدون محدودیت از نظر تعداد به کلیه نقاط کشور به راحتی ممکن است و خریداران می توانند حتی برای نیازهای صادراتی از این سرامیک استفاده کرده و به دلیل نرخ پایین آن در داخل، از صادرات آن سود خوبی کسب کنند.