فروش انواع سرامیک پرسلان استخری

سرامیک های پرسلان به واسطه داشتن مقاومت قابل توجه ای در برابر رطوبت و زیبایی منحصر به فرد انتخاب مناسبی برای استخرهای خانگی و ورزشی هستند. در این مقاله به بررسی ویژگی های کیفی انواع سرامیک پرسلان استخری و چگونگی خرید آنها از مراکز فروش مستقیم می پردازیم. اگر قصد تهیه عمده این محصولات با قیمت کارخانه تولیدی را دارید، تا انتها ما را همراهی کنید.

فروش انواع سرامیک پرسلان استخری

مشخصات سرامیک پرسلان استخری

مشخصات سرامیک پرسلان استخری در فرآیند تولید سرامیک پرسلان به کارگیری مواد اولیه طبیعی مانند سیمان و برخی مواد شیمیایی مانند چسب ها سبب افزایش مقاومت این محصولات شده است. پرسلان ها به واسطه عدم جذب آب و قابلیت مقاومت در برابر ضربه و رطوبت و گرما گزینه مناسبی برای کف چینی استخرها، پارکینگ و محیط های عمومی هستند. نکته مهم اینکه پرسلان ها در دو نوع لعاب دار و پولیشی تولید می شوند که باید متناسب با محیط مورد نظر انتخاب شوند. برخی از مهمترین مزیت ها و مشخصات سرامیک پرسلان استخری مرغوب و درجه یک عبارتند از:

  • نوع لعاب مات
  • عدم نیاز به بندکشی سنتی
  • مقاومت در برابر سایش
  • هزینه تعمیر و نگهداری ارزان
  • عمر مفید بالا نسبت به سرامیک های قدیمی و سنتی
  • عدم یخ زدگی در فصل زمستان و دمای پایین

البته باید خاطر نشان کنیم که وزن سرامیک پرسلان به مراتب سنگین تر از مدل های دیگر بوده که علت آن استفاده از ترکیبات خواص در هنگام تولید است. به همین علت نیز برای کف استخر یا دیوارها توصیه می کنیم سرامیک هایی با ابعاد 30*30 سانتی متر را انتخاب و خریداری کنید. سختی سطح این سرامیک ها به قدری زیاد است که در درازمدت هیچ گونه خراشی یا شکستگی بر روی آنها ایجاد نخواهد شد. البته ضربات سنگین ناشی از برخورد اجسام نوک تیز یا سنگ ها می تواند منجر به خراب شدن سرامیک شود.

سفارش بهترین سرامیک پرسلان استخری

سفارش بهترین سرامیک پرسلان استخری قیمت فروش سرامیک پرسلان استخری و دیگر مدل های تولیدی منوط به شیوه و فرآیند تهیه آن می تواند متغیر باشد. نوع لعاب، ابعاد تولیدی، طرح و رنگ به همراه هزینه های حمل و نقل از دیگر موارد مهمی هستند که نقش مستقیم در افزایش و نوسان قیمت سرامیک استخری پرسلان دارند.
به همین علت استعلام نرخ روز به ویژه در سفارشات عمده و خریدهایی جهت ساخت پروژه های تجاری و ورزشی اهمیت زیادی دارد. از سوی دیگر انتخاب مراکز فروش مستقیم ضمن کاهش هزینه ها می تواند منجز به خرید رضایت بخش بهترین تولیدات در کارخانجات مربوطه شود.
برای این منظور و تامین بهترین سرامیک پرسلان استخری با طرح های مدرن، نمایندگان فروش این مرکز آماده همکاری با کلیه شرکت های خدماتی و خریداران عمده در سراسر کشور هستند.