فروش سرامیک پرسلان لعابدار

سرامیک پرسلان لعابدار، یکی از جدید ترین و به روز ترین نوع سرامیک می باشد که امروزه مورد توجه معماران و ساختمان سازان قرار گرفته است. فروش این محصول به طرق مختلفی صورت می گیرد که فروش غیر حضوری و یا اینترنتی یکی از روش های آن است که انواع این سرامیک را در بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در وب سایت ها به نمایش گذاشته می شود تا مشتریان داخلی و خارجی پس از مشاهده و ثبت سفارشات خرید خود را انجام و لذت یک خرید اینترنتی را تجربه کنند.

فروش سرامیک پرسلان لعابدار

ویژگی های سرامیک پرسلان لعابدار

ویژگی های سرامیک پرسلان لعابدار

یکی از مصالح ساختمانی که امروزه کاربرد فراوانی در صنعت ساختمان سازی دارند کاشی و سرامیک می باشد که دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فرد خود می باشد، سرامیک پرسلان یکی از جدیدترین نوع سرامیک است که طبق تکنولوژی جدید ساخته و طراحی شده است و دارای دو مدل پولیش و لعابدار می باشد.

از ویژگی های سرامیک پرسلان لعابدار می توان مقاومت بالای آن را اشاره کرد، به طور کل جذب آب کاشی تقریبا 13 درصد و از سرامیک 6 درصد اما از سرامیک پرسلان از 2 دهم درصد کمتر است به همین علت هیچ تغییر رنگ و فرمی در آن دیده نمی شود.

از دیگر ویژگی های این محصول جدید و پر طرفدار مناسب بودن آن برای کف، نمای ساختمان، راه پله ها، تراس و…می باشد چرا که دارای مقاومتی بالا است و از زیبایی بالایی همچون سنگ های تزئینی برخوردار است.

به طور کلی برای بیان ویژگی های بهترین سرامیک پرسلان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مقاومت بالای آن در مقابل سایش، به علت این که این محصول دارای جیب کمتری است، یکنواخت و فشرده تر است و همین ویژگی باعث سر سختی و مقاومت آن شده است.
  • از دیگر ویژگی های این محصول بی نظیر، زیبایی خیره کننده و جذابی است که دارد، چرا که این محصول دارای تنوع طرح و رنگ بسیاری است و از مواد با کیفیتی ساخته شده است.
  • به علت دارا بودن مزایایی از جمله مقاومت بالا، تمیز کردن و نظافت راحت، مقاومت در برابر رطوبت و شکستی برای محیط های پر رفت و آمد گزینه بسیار عالی می باشد
  • این سرامیک از خاک رس، فلدسپات، سلیس، گرانیت در درمای بسیار بالا تولید شده است و به همین علت دارای دوام بالایی است و کمتر دچار سایش می شود.
  • این سرامیک به علت ساختار منحصر به فردی که دارد، متخلخل می باشد و مقاومت آن در محیط های مرطوب بالا است، به طور کلی دوام بالایی در برابر رطوبت دارد و برای مناطق سردسیر مناسب می باشد.

قیمت روز سرامیک پرسلان لعابدار

قیمت روز سرامیک پرسلان لعابدار

امروزه قیمت تمامی محصولات از جمله کاشی و سرامیک تحت نوسانات ارز و دلار و دیگر دلایل حاکم ثابت نبوده و متغیر می باشد که قیمت سرامیک پرسلان نیز از این قاعده مستثنی نبوده و قیمت آن تحت نوسانات و عواملی همچون نوع سفارش، میزان سفارش، نوسانات ارز و دلار و…متغیر می باشد.

به طور کلی برای اطلاع از قیمت سرامیک لعابدار می توان به کارشناسان فروش موجود در سایت از طریق راه های ارتباطی موجود مراجعه نمود و از قیمت دقیق این محصول مطلع شد.