فروش کاشی 2*2 استخری درجه یک

یکی از بهترین نوع کاشی که از شاخصه بارزی همچون نفوذ ناپذیری در برابر رطوبت و آب برخوردار می باشد، کاشی استخری است که عموماً آن را برای اجرا در استخرهای سرباز و سرپوشیده نیز مورد استفاده قرار می دهند. این محصول دوام فوق العاده ای داشته و همچنین با تنوع خوب خود، یک استخر زیبا را رقم خواهد زد. اکنون فروش کاشی استخری درجه یک همراه با نقوش مدرن و سنتی و در ابعاد مختلف از جمله کاشی 2*2 استخری انجام گرفته و می توانید آن را سفارش دهید.

فروش کاشی 2*2 استخری درجه یک

مشخصات بهترین کاشی استخری

مشخصات بهترین کاشی استخری کاشی استخری را می توان یکی از پرکاربردترین و البته مقاوم ترین نوع کاشی معرفی کرد که امروزه از آن علاوه بر ساخت استخرهای متنوع و زیبا، بناهای هنری چشم نوازی را تولید می کنند و یا حتی برای تولید برخی از سازه ها نیز به سراغ کاشی مورد نظر می روند.

در ادامه قصد داریم تا شما را با مشخصات بهترین کاشی استخری آشنا نماییم:

  1. یکی از عواملی که هیچ نوع تاثیری در کاشی استخری یا ضد آب نخواهد داشت، رطوبت است و این موضوع به دلیل قابلیت ویژه کاشی استخری بوده که از جذب صفر درصدی آب برخوردار می باشد.
  2. در اشکال لوزی، مربعی و شش ضلعی موجود بوده و نقوش بسیار زیبای رنگی که برگرفته از الگوهای مدرن و سنتی می باشند را شامل می گردد.
  3. نه تنها آب، تاثیر منفی ای را در این کاشی به جا نخواهد گذاشت، بلکه عاملی مثل یخ زدگی هم آن را از پای در نمی آورد.
  4. همچنین آثار هیچ نوع لکی بر روی این کاشی باقی نمانده و همچنان ظاهر زیبایش را حفظ خواهد کرد.
  5. این محصول از نوع کاشی لعاب دار براق به شمار آمده و لذا جلوه مناسبی را به فضاهای مختلف خواهد بخشید.
  6. در طیف رنگی متنوعی از قبیل کاشی استخری سفید، آبی، نارنجی، سبز، قرمز، سرمه ای و … قابل مشاهده می باشد.
  7. انواع تابلوهای مربوط به صنایع دستی، حوضچه های دکوراتیو و حتی حمام و سرویس های امروزی را با تکیه بر کاشی استخری می سازند.

قیمت روز کاشی 2*2 استخری

قیمت روز کاشی 2*2 استخری اگر خواهان خرید عمده کاشی استخری هستید و دغدغه تان قیمت کاشی استخری می باشد، می توانید با انتخاب کاشی 2*2 استخری، از مناسب ترین نرخ این محصول برخوردار شوید، چرا که این سری از کاشی ها، ابعاد جمع و جوری را به همراه داشته و لذا از لحاظ قیمت نیز مقرون به صرفه می باشند.

اما لازم است عواملی که قیمت روز کاشی استخری 2*2 را تعیین و مشخص خواهند کرد را مورد بررسی قرار دهیم که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نوع طرح کاشی استخری اعم از طرح ساده یا برجسته
  • درصد مقاومت و نفوذ ناپذیری آن
  • میزان کیفیت و مرغوبیت محصول
  • برند تولیدکننده کاشی