فروش کلی کاشی استخری تبریز

کاشی استخری به عنوان یکی از مصالح پرکاربرد، اهمیت بالایی در نمای استخر دارد. این محصول در انواع مختلف در بازار موجود است و در همین راستا، مجموعه امید سرامیک توانسته با اختصاص بخش قابل توجهی از بازار، اقدام به فروش کلی کاشی استخری تبریز نماید. کاشی های این مجموعه با داشتن طراحی منحصر به فرد، طرفداران زیادی دارد. چرا که محصولات تولیدی شرکت بسیار چشم نواز بوده و می توانند نقش موثری در زیباسازی استخر ایفا کنند.

فروش کلی کاشی استخری تبریز

همه چیز درباره مزایای کاشی استخری تبریز

همه چیز درباره مزایای کاشی استخری تبریز زیبایی، مهمترین مزیت کاشی استخری تبریز است. نقش و نگارهای به کار رفته بر روی آن به گونه ای است که باعث ایجاد جلوه ای مطلوب می گردد. همچنین تمامی رنگ ها و نقوش این محصول ثابت بوده و در طولانی مدت دچار رنگ پریدگی نمی شود. اما در زمان خرید علاوه بر توجه به زیبایی، باید سایر عوامل تاثیر گذار را نیز مد نظز قرار داد. کاشی استخری تبریز مجموعه امید سرامیک، با بهره مندی از پیشرفته ترین ماشین آلات و شیوه نامه های ساخت کاشی مرغوب، تولید می شوند. ویژگی مهم این کاشی ها، مقاومت بالای آن ها در برابر انجماد و گرما است. چرا که به صورت تمام لعابدار ساخته می شوند.

از دیگر مزایای کاشی استخری تبریز، می توان به طول عمر بالا، مقاومت در برابر هوازدگی و جذب آب صفر اشاره کرد. همچنین قابلیت اجرا روی سطوح مختلف خصوصیت مهم این محصول است و به صورت یکپارچه بدون هیچ گونه مشکلی نصب می شود. از آنجا که کاربرد این نوع کاشی در استخر است، میزان درجه لغزندگی آنها حائز اهمیت است که این نکته به خوبی رعایت شده است. از طرفی، با در نظر گرفتن جذب آب صفر، نفوذناپذیری کاشی در مطلوب ترین حالت ممکن قرار دارد.

از آنجا که استخرها ممکن است در فضاهای بیرونی قرار داشته باشند، عدم یخ زدگی برای آن ها بسیار قابل توجه است. کاشی های تولید شده در مجموعه ما از بالاترین مقاومت در برابر سرما و یخ بندان برخوردار هستند.

پخش کننده عمده کاشی استخری تبریز

پخش کننده عمده کاشی استخری تبریز مجموعه ما به عنوان مجموعه ای موفق در زمینه پخش عمده کاشی استخری تبریز، مطابق با بهترین استانداردها در ارائه خدمات فعالیت می کند و با توجه به توان رقابتی در بازار، پتانسیل توزیع کاشی به صورت انبوه را دارا می باشد. تمامی مراحل فروش محصول مبتنی بر ارائه بهترین کیفیت با قیمتی مناسب است تا جلب رضایت مشتریان به نحو شایسته فراهم گردد. از آنجا که قیمت هر متر کاشی با توجه به نوع طرح و رنگ متفاوت می باشد، به همین سبب برای اطلاع از قیمت و ثبت سفارش، از هم اکنون می توانید با ما در ارتباط باشید.