قیمت انواع سرامیک پرسلان نما

سرامیک خشک که به سرامیک پرسلانی نیز معروف است از جمله مصالح ساختمانی بسیار زیبا و پر کاربرد در این صنعت می باشد که از تنوع رنگ و سایز بسیار بالایی برخوردار است. انواع مختلف سرامیک پرسلان نما تولید و برای زیباسازی نمای ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت انواع مختلف این سرامیک با توجه به ابعاد و کیفیت آن بسیار متفاوت است و خریداران می توانند در ارتباط با فروشنده نسبت به استعلام قیمت سرامیک پرسلان اقدام کنند.

قیمت انواع سرامیک پرسلان نما

بررسی ویژگی های سرامیک پرسلان نما

بررسی ویژگی های سرامیک پرسلان نما سرامیک پرسلان نما به دلیل کاربرد ویژه ای که در نمای ساختمان دارد باید دارای ویژگی های منحصر به فردی باشد تا ارزش معماری و زیبای ساختمان را بالا برده و از ماندگاری بلندمدت نیز برخوردار باشد.
از جمله ویژگی های این سرامیک می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • استحکام زیاد از مشخصه های بارز این سرامیک محسوب می ‌شود و در برابر انواع عوامل محیطی مخرب از قبیل یخبندان و خوردگی مقاومت بالایی دارد.
  • این محصول پایین‌ترین میزان جذب آب را دارد و به این ترتیب آب باران از آن عبور نکرده و مانع از تخریب مصالح ساختمانی زیر سرامیک می شود.
  • قیمت تمام شده این محصول نسبت به انواع سنگ های ساختمانی بسیار پایین‌تر است و می ‌تواند زیباترین نماها را با حداقل قیمت ممکن توسط آن ایجاد کرد.
  • فرایند ایجاد نما با این سرامیک زمان بر نمی باشد و نسبت انواع سنگ های ساختمانی به یک سوم وقت و زمان نیاز دارد بنابراین از نظر هزینه های کارگری استفاده از این سرامیک ها باعث صرفه جویی قابل توجهی می شود.
  • مقاومت بالا در برابر نور خورشید و عدم رنگ پریدگی از ویژگی های بارز این محصول است.

مراکز خرید سرامیک پرسلان نما

مراکز خرید سرامیک پرسلان نما

مراکز خرید سرامیک نما پرسلانی جهت تامین نیاز صنعت ساختمان به یکی از جدیدترین و زیباترین مصالح نما اقدام به ارائه این سرامیک با قیمت بسیار مناسب نموده است.
این مراکز محصولات خود را از طریق وب سایت فروشگاهی در معرض دید خریداران قرار داده اند و آنها می ‌توانند در تماس با این مراکز نسبت به استعلام قیمت اقدام کنند.

این مراکز سرامیک را در بسته بندی های کاملاً ایمن قرار داده و آن را به آدرس خریداران در سراسر کشور ارسال می نمایند. در این مراکز از روش فروش مستقیم برای ارائه استفاده می ‌کنند که در این میان واسطه ها نقشی نداشته و بنابراین سرامیک با قیمت بسیار مناسب به دست خریداران خواهد رسید.

تامین سرامیک به صورت عمده برای اهداف صادراتی از این مراکز به راحتی انجام می ‌شود و خریداران می ‌توانند از آنها به ‌عنوان مرجع تامین این محصول استفاده کنند.