قیمت عمده کاشی باکیفیت آشپزخانه

قیمت انواع کاشی باکیفیت عمده درجه یک آشپزخانه به مسائلی وابسته می باشد که به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد، نه تنها کاشی های تولید شده در بخش آشپزخانه بلکه تمامی کاشی ها دارای معیارهایی برای قیمت هستند که شما با بودجه ای که دارید می توانید آن ها را خریداری و استفاده کنید از مهم ترین موارد تاثیرگذار در قیمت کاشی می توان به ابعاد مصالح، نوع طرح و رنگ، برند و نحوه فرآوری اشاره کرد.

قیمت عمده  کاشی باکیفیت آشپزخانه

کاشی در چند مرحله تولید می شود؟

کاشی در چند مرحله تولید می شود؟ برای تولید کاشی می بایست در ابتدا مواد اولیه مورد نظر تهیه شود، پس از تهیه مواد اولیه به نحوی است که در ابتدا سنگ های مخصوصی که قرار است در زمینه ساخت کاشی به کار گرفته شود کاملا خرد شده و به پودر گرانولی تبدیل می شوند.

پس از تهیه پودر مناسب، آن ها را با مواد مخصوصی همچون آب ترکیب کرده و تحت پرس قرار می دهند، در اینجا بدنه اصلی کاشی تهیه شده است که می بایست برای پخت به کوره های مخصوصی منقل شوند.

فرآیند پخت کاشی ها در چند مرحله انجام می گیرد که پس از گذراندن این مرحله، مقاومت محصول افزایش پیدا کرده و برای فرآیند لعاب کاری آماده می شوند، برخی از تولیدکنندگان پس از فرآیند لعاب زنی نیز آن ها را مجدد پخته تا به طور کامل خشک شود.

برخی از کاشی ها در نمونه های ساده و برخی نیز در مدل های طرح دار آماده می شوند که این مرحله، مرحله نهایی بوده که پس از آن مطابق با اندازه و طرح محصولات جداسازی شده و بسته بندی می شوند.

به طور کلی فرآیند ساخت و تولید کاشی ها پروسه ای نه چندان پیچیده بوده که در ایران توسط کارخانجات بزرگی در شهرهای مختلف انجام می گیرد، نمونه های تولیدی برتر کاشی ها برای ارسال به سایر کشورها آماده سازی می شوند.

پخش عمده انواع کاشی باکیفیت

پخش عمده انواع  کاشی باکیفیت با تولید کاشی باکیفیت در نمونه های مختلف، شما می توانید آن ها را با طرح دلخواه سفارش داده و در بخش های خارجی یا داخلی مورد استفاده قرار دهید، کاشی ها ور برابر آب گ رطوبت مقاومت بسیار عالی داشته و به همین خاطر بهترین گزینه برای آشپزخانه، سرویس بهداشتی و حمام می باشد.

وبسایت امید سرامیک طراحی شده است تا نیاز خریداران عمده را برطرف کند، شما می توانید از تخفیفات ویژه ما نیز بهره مند شده که برای مشتریانی که محصولات را به صورت انبوه خریداری می کنند در نظر گرفته ایم، جهت تکمیل کردن سفارش می بایست با شماره های موجود در بخش اصلی سایت ارتباط گرفته تا اطلاعات لازم در این زمینه را کسب کنید.