مافیای طناب پلاستیکی پلی اتیلن آن را در یک کامیون شمش طلا جاساز کرد

همزمان با پیشرفت علم و فناوری، امروزه مردم توانسته اند طناب پلاستیکی پلی اتیلن بادوام، محکم و بسیار مقاوم بسازند.

بنابراین، برای یافتن یک طناب مقرون به صرفه و کاربردی که خواسته های شما را برآورده می کند، نیازی به سختی زیادی ندارید.

طناب پلی پروپیلن با برخی ویژگی های خاص یکی از پرکاربردترین انواع طناب است، به طور خاص، طناب پلی پروپیلن از چه نوع کاربردهایی استفاده می کند؟

این نوع طناب از چه اجزایی تشکیل شده است و ویژگی فیزیکی آن پلی پروپیلن یک ترموپلاستیک «پلیمرهای افزودنی» است؟ لطفا برای جزئیات بیشتر به مقاله زیر مراجعه کنید.

پلی پروپیلن یک “پلیمر افزودنی” ترموپلاستیک است که از اتصال ساده مونومرها تشکیل می شود. اگرچه پلی پروپیلن خواص مشابهی با پلی اتیلن دارد، طناب پلی پروپیلن کمی سخت تر و مقاوم تر از طناب پلی اتیلن در برابر حرارت است.

پلی پروپیلن دارای وزن مخصوص 0.91 است. بنابراین سبکتر از آب و شناور است. به همین دلیل است که مردم طناب پلی پروپیلن را در لیست گزینه های مورد استفاده در آب دریا قرار می دهند.

مشخصه های فیزیکی: طناب پلی پروپیلن به دلیل ویژگی های برجسته ای که نیازهای کاربران را برآورده می کند، مورد اعتماد کاربران قرار می گیرد و برای اهداف مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

و یافتن طناب دیگری که ویژگی های برجسته زیر را تضمین کند برای شما دشوار خواهد بود:

در برابر اثرات منفی کپک: اکثر کاربران نیاز به استفاده از طناب پلی پروپیلن برای مدت طولانی دارند.

عدم تاثیر کپک های مضر که در همه جا وجود دارد در هوا و روی بسیاری از سطوح، باعث می شود این نوع طناب عمر طولانی داشته باشد.

در صورتی که کاربران نیازی به استفاده از این طناب نداشته باشند، همچنان می توانند با خیال راحت آن را در مکانی خشک در انبار نگهداری کنند.