مردی که با خرید یک عدد پودر لباسشویی پرسیل خود را ثروتمند می دانست

اگر در تمام سال‌های آزمایش مواد شوینده در Good Housekeeping یک چیز در مورد مواد شوینده لباس‌شویی یاد گرفته‌ایم، این است که هیچ شوینده‌ای همه چیز را از بین نمی‌برد، اما هر ماده شوینده‌ای چیزی خارج می‌کند.

دانستن نحوه شستن لباس ها به روش صحیح می تواند چالش برانگیز باشد و همیشه به دست آوردن نتایج تمیز تضمین نمی شود.

به همین دلیل است که مواد شوینده لباسشویی از جمله محصولاتی هستند که اغلب در آزمایشگاه نظافت موسسه Good Housekeeping مورد آزمایش قرار می گیرند.

این یک تمیز کردن ضروری است که تقریباً همه از آن استفاده می کنند و همیشه یک جریان دائمی از موارد جدید در راه ما وجود دارد.

همه شوینده‌های لباس‌شویی ادعا می‌کنند که لکه‌ها را از بین می‌برند، رنگ‌ها را سفید می‌کنند و به طور کلی «جدید و بهبود یافته» هستند، بنابراین تشخیص اینکه کدام یک واقعاً بهترین کار را دارند دشوار است.

به همین دلیل است که ما آنها را از طریق طیف وسیعی از آزمایشات در آزمایشگاه خود قرار دادیم.

پس از رنگ آمیزی پارچه های پنبه ای، پلی استر و ترکیبی با 20 لکه معمولی که به سختی پاک می شوند، مانند خون و جوهر ، نمونه های موجود در شوینده های آزمایشی خود را در آب گرم، گرم و سرد می شوییم.

پس از خشک شدن، به هر لکه روی نمونه زمانی که تحت نور استاندارد مشاهده می شود درجه حذف داده می شود و ما یک امتیاز کلی برای هر ماده شوینده محاسبه می کنیم.

باور کنید یا نه، حتی بهترین شوینده‌ها ممکن است تمام خاک‌ها و لکه‌های بدن را که در اعماق وسایل داخل ظرفشویی شما محبوس شده‌اند، کاملا پاک نکنند.

برای اثبات کارایی آن، ما با سازنده مشورت کردیم که در آن از نور UV استفاده شد تا نشان دهد که Tide Hygienic Clean لباس‌ها را تمیزتر از مواد شوینده معمولی می‌کند.

در آزمایش‌های خانگی خودمان، تی‌شرت‌های سفید و ملافه‌های شسته شده در این Tide بدون نیاز به سفیدکننده، سفیدتر از حد معمول ظاهر شدند.