پخش عمده سرامیک آشپزخانه طرح ساده

آشپزخانه قلب تپنده‌ی هر خانه بوده و بیشترین ارزش و اهمیت را به همراه دارد، به همین خاطر سعی معماران بر این است تا بهترین مصالح را برای این بخش گلچین کرده و استفاده نمایند، مانند سرامیک که در قسمت کف و گاهاً دیوار به کار رفته و علاوه بر استحکام، زیبایی چشم نوازی را هم به این محیط می بخشد. اما یکی از شیک ترین و پرطرفدارترین نوع سرامیک که با مراجعه به برترین مرکز پخش عمده سرامیک می توانید آن را تهیه نمایید، سرامیک آشپزخانه ساده می باشد.پخش عمده سرامیک آشپزخانه طرح ساده

تفاوت میان کاشی و سرامیک

تفاوت میان کاشی و سرامیک کاشی و سرامیک، هر دو از مصالح قدمت داری اند که از دیرباز تا کنون، سهم عظیمی را در حوزه ساخت و ساز از آن خود کرده و به عنوان کفپوش و دیوارپوش مورد استفاده و کاربرد قرار گرفته اند، اولین دلیلی که باعث شده تا از این مصالح، استفاده‌ی بسیاری به عمل آید، استحکام بالای آنها می باشد که همچنان پس از سالها آن را حفظ خواهند کرد.
دومین علت هم مربوط به زیبایی و تنوع بی شمار کاشی و سرامیک بوده که آنها را در راس اهمیت قرار داده است.

اکنون در این بخش می خواهیم به بررسی تفاوت های میان کاشی و سرامیک بپردازیم که خالی از فایده نیست:

  1. کاشی حاوی میزان ظرافت بالاتری بوده و این در حالی است که سرامیک از ظرافت کمتری برخوردار می باشد.
  2. وزن پرس کاشی نیز در مقایسه با وزن پرس سرامیک، کمتر بوده و به همین دلیل از آن در قسمت بدنه استفاده می نمایند.
  3. سرامیک در برابر عوامل جوی نامساعد مثل سرما و گرمای زیاد، مقاومت بیشتری را نسبت به کاشی از خود نشان می دهد، به همین دلیل آن را در قسمت کف به کار می برند.
  4. سرامیک از امکان جذب آب کمتری نسبت به کاشی برخوردار بوده و به همین دلیل آن را بر خلاف کاشی، فقط در بخش های داخلی استفاده می نمایند، نه قسمت های خارجی ساختمان که این محدودیت در مورد کاشی وجود ندارد.

خرید مستقیم سرامیک آشپزخانه ساده

خرید مستقیم سرامیک آشپزخانه ساده اگر تصمیم به خرید سرامیک آشپزخانه عمده گرفته اید و طرح خاصی به ذهنتان نمی رسد، می توانیم به شما سرامیک آشپزخانه طرح ساده را پیشنهاد دهیم که با برخورداری از طرح های ساده و دلکشی که دارد، شیک تر به نظر رسیده و مناسب با سلایق خیلی ها هم خواهد بود.

در انتها شما را با چند نمونه از رایج ترین و بهترین سرامیک های آشپزخانه آشنا خواهیم کرد که می توانید به سراغ آنها رفته و به صورت مستقیم و با بهترین قیمت، خریداری شان نمایید:

  • سرامیک ساده موزاییکی: در اشکال متنوعی مانند سرامیک 6 گوش، سرامیک 8 گوش، مربع و … مشاهده شده و همراه با اندازه ریزتر می باشند و به طور کلی ابعاد موجود از آنها 300*600 میلیمتر است.
  • سرامیک ساده پرسلانی: به دلیل تلالو و درخشندگی بالا، به عنوان سرامیک شیشه ای نیز لقب گرفته و در مقایسه با سرامیک های ساده، نه تنها زیباتر به نظر می رسند، بلکه همراه با ضخامت پایین تر نیز می باشند.
  • سرامیک ساده گرانیتی: از سرامیک های بدون لعاب به شمار آمده و برای طرح دار کردن آن از رنگدانه های خاص مدد می گیرند.