پودر پیاز عمده و تاثیراتش در مبارزه با بیماری ام اس

حقایق تغذیه ای در مورد پودر پیاز عمده که بسیاری از ما در طول روز از آن استفاده می کنیم: پودر پیاز از پیاز خشک تهیه می شود و طعمی قوی دارد که با غذاهای مختلف به خوبی ست می شود.

وقتی با پودر پیاز طبخ می‌کنید، فوایدی برای سلامتی به‌دست می‌آورید، زیرا حاوی برخی مواد مغذی است، اما فقط در مقادیر کم، بنابراین نمی‌توانید برای برآورده کردن نیاز روزانه‌تان به آن تکیه کنید.

پودر پیاز طعمی قوی دارد اما در هر قاشق چایخوری فقط 2 میلی گرم نمک دارد. در نتیجه می توان از آن به عنوان جایگزین نمک در غذاهای مختلف از جمله برگر، سالاد و سوپ استفاده کرد.

توصیه مصرف روزانه سدیم بیش از 2300 میلی گرم نیست که بسیاری از آمریکایی ها از آن فراتر می روند.

استفاده از پودر پیاز به جای نمک هنگام پخت و پز می تواند به کاهش خطر ابتلا به فشار خون بالا، بیماری قلبی و سکته کمک کند.

کلسیم یک ماده مغذی است که بدن برای استخوان ها و دندان های محکم به آن نیاز دارد، اما به انتقال اعصاب و عملکرد ماهیچه ها نیز کمک می کند.

صد گرم پودر پیاز 38 درصد میلی گرم کلسیم دارد. با دستورالعمل های مصرف روزانه بین 1000 تا 1200 میلی گرم، این مقدار ممکن است زیاد به نظر نرسد، اما افزودن پودر پیاز به غذاهای مورد علاقه شما به راحتی می تواند میزان مصرف شما را افزایش دهد.

هنگامی که از پودر پیاز در دستور العمل های مورد علاقه خود استفاده می کنید، می توانید طعم را بدون اضافه کردن چربی یا کالری زیاد تقویت کنید.

حفظ یک رژیم غذایی متوسط در هر دو زمینه به شما امکان می دهد وزن خود را کنترل کنید و احتمال ابتلا به مشکلات مختلف سلامتی از جمله بیماری قلبی و دیابت را کاهش دهید.

یک قاشق چای خوری پودر پیاز تنها هشت کالری دارد و تقریباً بدون چربی است، بنابراین می توانید تا حد امکان از آن استفاده کنید بدون اینکه سلامتی خود را به خطر بیندازید.