کارخانه تولید سرامیک پرسلان یزد

سرامیک و کاشی محصولاتی هستند که از آن ها برای پوشش دادن دیواره ها و کف بنا های مختلف استفاده می گردد. این وسایل مدل های متفاوتی دارند، که یکی از آن ها سرامیک پرسلان نام دارد. این نوع سرامیک در مقایسه با مدل معمولی آن از استحکام و مقاومت خیلی بیشتری برخوردار است. کارخانه تولید سرامیک پرسلان یزد، این محصول را در حجم وسیعی در بازار های مصرف سطح کشور عرضه می نماید و به فروش می رساند.

کارخانه تولید سرامیک پرسلان یزد

نحوه تولید سرامیک پرسلان

نحوه تولید سرامیک پرسلان شاید برای شما عزیزان این سوال مطرح باشد، که نحوه تولید کردن سرامیک پرسلان به چه صورت است و این محصول چه تفاوتی با سرامیک های رایج و معمولی موجود در بازار دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، لطفا با ما همراه باشید.

پایه اصلی ساخت و تولید سرامیک های پرسلان هم مانند انواع دیگر این محصولات، خاک رس می باشد. اما در این نوع بخصوص این خاک را با مقداری ماسه بسیار ریز و خرد شده و ماده ای به نام فلدسپات ترکیب می کنند. سپس خشت های خام را در داخل کوره قرار داده، با حرارت و مدت زمان بیشتری نسبت به سرامیک معمولی می پزند.

این ترکیبات و روش پخت باعث می شود که سرامیک تولید شده، از مقاومت خیلی بیشتری برخوردار بوده، سطح بسیار شفاف تری داشته باشد، تراکم سطحی آن افزایش یابد، میزان خلل و فرج های موجود در داخل آن به حداقل برسد و در نهایت از زیبایی بیشتری برخوردار باشد.

سرامیک های پرسلان به دلیل داشتن سطحی روشن و شفاف، امکان انعکاس و شکست نور بیشتری دارند و بر همین اساس باعث افزایش جلوه و درخشش فضا می شوند. همین عامل سبب شده است که این محصول از محبوبیت بیشتری در بین مصرف کنندگان برخوردار باشد.

مرجع فروش سرامیک پرسلان نما یزد

مرجع فروش سرامیک پرسلان نما یزد کارخانه های صنعتی فعال در داخل کشور ما، انواع و اقسام سرامیک های پرسلان را برای نصب بر روی کف یا دیوار های ساختمان های مسکونی و اداری تولید کرده، سپس توسط شرکت های نمایندگی مجاز خود در همه جای کشور توزیع می نمایند.

مرجع پخش و فروش سرامیک پرسلان نما یزد، این محصول را به صورت کاملا مستقیم و بدون واسطه و در حجم عمده از واحد های صنعتی تولید کننده آن خریداری می نماید، سپس با سود خیلی کم و قیمت مقرون به صرفه به خریداران ارائه می دهد. این مرجع برای عرضه بهتر محصولات خود از درگاه های آنلاین فروش نیز بهره می گیرد.

ما هم در این وب سایت، برای افزایش سهولت و راحتی شما عزیزان، اقدام به ارائه این محصول کرده ایم و شما می توانید آن را از راه دور سفارش دهید.