کفپوش ماشینی که از سرعت ماشین در هنگام حرکت کم می کرد

صاحبان پارکینگ‌های سرپوشیده با چالش‌های متعددی با کفپوش ماشین خود مواجه هستند. این بدان معنی است که ما نمی توانیم فقط یک کفپوش اپوکسی استاندارد را اعمال کنیم، بلکه باید عوامل زیادی را در نظر بگیریم.

لغزش و ایمنی عامل بسیار مهمی است. چندین بار با من تماس گرفته شده است تا راه حلی برای کفپوش پارکینگ پیشنهاد کنم تا خودروها از لغزش روی سطح خیس جلوگیری کنند. تصادفات می تواند مالکان را مسئول خسارت کند.

به همین دلیل است که بسیاری از پارکینگ ها مشخص می کنند که قسمت های کلیدی کف پارکینگ با اپوکسی ضد لغزش استفاده می شود تا از لغزش خودروها جلوگیری شود.

هر کاری که انجام می دهید، هرگز از اپوکسی خود تراز کننده در پارکینگ تجاری استفاده نکنید! برای من مهم نیست که چقدر زیبا به نظر می رسد، شما باید یک روکش بافت داشته باشید.

برخی از مشتریان با پرداخت غلتکی ساده خوب هستند، اگرچه ممکن است بخواهید روکش کوارتز را در نظر بگیرید.

چنین کف‌هایی معمولاً با پخش یک لایه ماسه کوارتز و اعمال یک پوشش دیگر در بالا برای ایجاد اثر ضد لغزش اعمال می‌شوند.

تصویر زیر نشان می دهد که چگونه این سیستم در کف پارکینگی که با تصادفات مکرر کارمندانی که در حال رانندگی به دیوارها بودند (!) استفاده می شد.

به بافت خشن روی سطح توجه کنید که اثر ضد لغزش ایجاد می کند. اگر می خواهید در مورد استفاده از کفپوش های ضد لغزش بیشتر بدانید، ویدیوی زیر ممکن است شما را راهنمایی کند.

در نصب کفپوش پارکینگ در گاراژهای تجاری، علائم مناسب، مسیرهای مخصوص عابران پیاده و فلش های قابل مشاهده نیز بسیار مهم است.

همچنین ممکن است بخواهید از رنگ علامت گذاری ترافیکی بازتابنده استفاده کنید، این کار باعث می شود که وقتی اتومبیل ها چراغ های جلوی خود را چشمک می زنند، علائم بیشتر نمایان شود.

هنگام اعمال پوشش کف در پارکینگ های چند سطحی، هر سطح باید مقداری عایق رطوبتی برای سطح زیر ارائه دهد. در غیر این صورت خطر آسیب به سازه بتنی (و همچنین چکیدن لکه هایی بر روی اتومبیل های زیر آن!)