کیت تست اعتیاد ده کاره ای که رنگ خون انسان را تغییر می دهد

آزمایش مواد مخدر با کیت تست اعتیاد ده کاره تشخیص می دهد که آیا فرد از داروهای خاصی با نسخه، بدون نسخه یا غیرقانونی استفاده کرده است.

آزمایش‌های دارویی در خانه می‌تواند ردیابی این مواد را در نمونه‌های مختلف مانند ادرار، بزاق، نفس یا مو بررسی کند تا اطلاعاتی در مورد مصرف اخیر دارو ارائه دهد.

آزمایش مصرف دارو در خانه معمولاً شامل چندین مرحله است. یک آزمایش غربالگری اولیه دارویی نتایج اولیه را در مورد اینکه آیا یک ماده شناسایی شده است ارائه می دهد.

در صورت مثبت بودن نتایج آزمایش، برای تأیید نتایج مثبت آزمایش، آزمایشات بعدی توسط پزشک لازم است.

دکتر ویکتوریا گلس، پزشک متخصص با تمرکز بر تحقیقات پزشکی، می‌گوید: «آزمایش‌های دارویی می‌توانند به شناسایی داروهای مضری که ممکن است در سیستم فرد وجود داشته باشد کمک کند. “و می تواند به شناسایی علائم اولیه اعتیاد یا سوء استفاده کمک کند.”

FDA می گوید دریافت تاییدیه نتیجه مثبت از طریق آزمایش های آزمایشگاهی بسیار مهم است زیرا برخی غذاها، نوشیدنی ها، مکمل ها و داروها می توانند بر نتایج آزمایش دارویی در خانه تاثیر بگذارند.

آزمایش های آزمایشگاهی به دستور پزشک دقیق ترین راه برای تشخیص شواهد مصرف مواد مخدر است. در حالی که آزمایش در خانه ممکن است اطلاعات مفیدی ارائه دهد، استفاده از آزمایش دارویی در خانه جایگزینی برای آزمایش انجام شده در آزمایشگاه یا مطب پزشک نیست.

هنگام جستجوی شواهدی مبنی بر مصرف دارو، گزینه‌های مختلفی وجود دارد، از جمله آزمایش‌های دارویی به دستور پزشک و در خانه. بخش‌های زیر اطلاعات بیشتری در مورد گزینه‌های خانگی و سفارش پزشک ارائه می‌دهند.

تست ها چه چیزی را اندازه گیری می کنند؟ بسیاری از انواع داروها را می توان از طریق آزمایش مواد مخدر در خانه تشخیص داد.

گزینه های آزمایش در دارو(هایی) که به دنبال آنها هستند و همچنین نمونه مورد استفاده برای آزمایش متفاوت است.

برخی از آزمایش‌های دارویی در خانه، خود دارو را شناسایی می‌کنند، در حالی که آزمایش‌های دیگر متابولیت‌های دارو را بررسی می‌کنند، که محصولات جانبی هستند که با تجزیه دارو در بدن باقی می‌مانند.

آزمایش‌های دارویی می‌توانند شواهدی مبنی بر مصرف دارو را فقط در یک بازه زمانی مشخص که می‌تواند از چند دقیقه پس از قرار گرفتن در معرض تا چند روز، هفته یا ماه متغیر باشد، شناسایی کند.

این بازه زمانی که پنجره تشخیص نامیده می شود به عوامل مختلفی بستگی دارد.