گردنبند چرم دخترانه ای که با لمس گرمای بدن تغییر شکل می داد

برای ایجاد سوراخ محکم در چرم در هنگام ساخت گردنبند چرم دخترانه (و سایر پارچه ها) از وسیه ای به نام سمبه استفاده می شود، اما می توان از آن به عنوان تزئین استفاده کرد یعنی 2 شکل گل را کنار هم نگه داشت و مرکزی برای گل ها ایجاد کرد.

آنها برای طرح های گردنبند های چرمی و توری یا چوکر عالی هستند.

پرچ‌ها – معمولاً در شلوار جین دیده می‌شوند تا از پاره شدن جیب‌ها جلوگیری کنند، پرچ‌ها می‌توانند استحکام بیشتری به اتصال دهند یا فقط برای تزیین بیشتر استفاده شوند.

گل میخ – در اشکال مختلفی وجود دارد، می توانید از گل میخ ها برای آرایش طرح های جواهرات خود استفاده کنید و حتی ممکن است کمی درخشش به آن اضافه کنید.

رنگ – رنگ‌های اکریلیک راهی عالی برای زیباتر کردن جواهرات چرمی هستند، چه در حال رنگ آمیزی یک الگوی پیچیده یا فقط یک رنگ بلوک باشید.

خودکارهای نشانگر – می‌توانند برای ایجاد طرح‌ها بر روی سطوح چرمی استفاده شوند، آنها به‌ویژه بر روی قسمت جیر/بافت چرم به خوبی کار می‌کنند.


دکمه ها / مهره ها – می توان آنها را چسب، نخ یا بر روی جواهرات چرمی دوخت تا رنگ یا کمی درخشندگی به آن اضافه شود.

مهره‌های لوله‌ای فلزی – معمولاً با شکل منحنی ساخته می‌شوند، این مهره‌های لوله‌ای شکل برای اضافه کردن به یک دستبند بند ناف چرمی گرد عالی هستند.

مهره‌های لغزنده – اینها مهره‌هایی با سوراخ‌های بزرگ‌تر هستند که به‌طور خاص برای لغزش روی طناب‌ها و چرم‌های ضخیم‌تر ساخته شده‌اند.

مهر زنی / برجسته سازی – با استفاده از مهرهای برجسته طرح های منحصر به فردی را در خود چرم ایجاد کنید. آنها در انبوهی از سبک های مختلف، از حروف گرفته تا عکس های کوچک – راهی عالی برای شخصی سازی جواهرات هستند.

دکمه ها ایجاد یک حلقه چرمی برای پیچیدن دور یک دکمه، روشی عالی برای بستن دستبند است.

آهن ربا معمولاً برای ضخامت های مختلف سیم اندازه می شوند، این بست های مغناطیسی فقط باید به هر انتهای چرم شما چسبانده شوند.

سگک بیشتر برای طرح های چرمی ساده مانند دستبند یا چوکر مناسب است.

بست های معمولی جواهرات اگر انتهای درست را روی چرم خود بچسبانید، می توانید از حلقه های پرش برای چسباندن قفل های معمولی جواهرات استفاده کنید. پنجه خرچنگ، میله ضامن یا حلقه پیچ.

سوزن محکم – برای چرم کمی نازک‌تر خوب است، اما اگر می‌خواهید تکه‌های چرمی را به هم بدوزید، ممکن است بخواهید ابتدا سوراخ‌هایی را با یک سوپ سوراخ کنید.