گوجه های خرد شده ای که دردسر ساز شدند

چندین فروشگاه مواد غذایی گوجه برای سرما خوردگی و رستوران های فست فود روز دوشنبه گفتند که به دلیل شیوع مرموز سالمونلا که حداقل به 16 ایالت گسترش یافته است، به طور موقت گوجه فرنگی های خرد شده را از رستوران ها و قفسه های خود بیرون می کشند.

مک‌دونالدز، مترو، برگر کینگ و چیپوتل همگی برنامه‌های خود را برای خروج گوجه‌فرنگی از رستوران‌های خود اعلام کردند.

زیرا سازمان غذا و داروی ایالات متحده اعلام کرد که 145 مورد گزارش شده از سالمونلوز در سراسر کشور گزارش شده است که 23 نفر را به بیمارستان فرستاده است.

تاکنون هیچ مورد فوتی گزارش گلاب و سفید شدن ابرو نشده است. مقصر: یک سویه غیرمعمول از سالمونلا به نام سالمونلا سن پاول.

FDA به رستوران ها و خرده فروشان توصیه کرده است که انواع خاصی از گوجه فرنگی را از قفسه ها و محصولات خود حذف کنند.

مک‌دونالدز در بیانیه‌ای تصمیم به توقف موقت سرو گوجه‌فرنگی در تمام رستوران‌های خود در سراسر کشور را اعلام کرد و گفت که این اقدام صرفاً پیشگیرانه است زیرا منبع شیوع بیماری پیدا نشده است.

مک دونالد در بیانیه ای متن تشکر از رضایت مشتری اعلام کرد: «ایمنی و رفاه مشتریان ما اولویت اصلی است. “ما برای هر گونه ناراحتی که ممکن است ایجاد کند عذرخواهی می کنیم، اما ایمنی و کیفیت غذا در مک دونالد به خطر نخواهد افتاد.”

Subway نیز سرو گوجه فرنگی را متوقف کرده است و Chipotle نیز سرو گوجه فرنگی سالسا را متوقف کرده است.

برگر کینگ سرو گوجه‌فرنگی‌های لباس های زنانه قرمز خام و گرد را در ایالات متحده متوقف کرده است، به‌جز برخی از رستوران‌های کالیفرنیا که گوجه‌فرنگی را از تولیدکنندگان در مکان‌هایی که توسط سازمان غذا و داروی آمریکا ایمن می‌دانند.

دریافت می‌کنند. برگر کینگ روز دوشنبه گفت که تصمیم گرفته است این نوع گوجه فرنگی ها را از رستوران های کانادا، پورتوریکو و برخی رستوران ها در جزایر کارائیب خارج کند.

  • منابع:
    1. Fast food chains keep tomatoes
  • تبلیغات:
  1. رنگ مناسب پارچه مبلی خود را پیدا کنید
  2. گردو غذایی ماده ای که غنی از ALA است
  3. آنالیز قسمت های مختلف درخت بادام هندی
  4. روش کاشت درخت بادام هندی در خاک شنی