سینی پلاستیکی بزرگ گردی که در روش های نوین ساخت گاز فر سینجر از آن استفاده می شود

برخی از افراد توصیه می کنند که در یک زمان فقط یک سینی پلاستیکی بزرگ گرد در فر بپزند.

استدلال این است که هر بار فقط یک داخل، گردش هوا بهتر است، و آن ورق انفرادی لازم نیست روی قفسه پایینی نزدیک منبع حرارتی فر قرار گیرد، جایی که احتمال سوختن ته کوکی‌ها بیشتر است.

این تفکر احتمالاً در زمانی از تاریخ آغاز شد، شاید اواسط دهه 1900، زمانی که اقتصاد به نقطه‌ای می‌رسید که مصرف‌کنندگان دیگر مجبور نبودند به سوخت پخت و پز فکر کنند.

قبل از آن، زمانی که مجبور بودید چوب خود را برای روشن کردن اجاق خرد کنید یا سوخت پخت و پز هنوز گران بود، آشپزها اولویت بیشتری برای به حداکثر رساندن چیزی که در اجاق‌ها قرار می‌دهند داشتند.

و اکنون در دنیای امروز، زمانی که همه ما در تلاشیم هم قبض انرژی و هم ردپای کربن خود را کاهش دهیم، چنین توصیه‌های گزافی درباره مصرف انرژی ممکن است بار دیگر منطقی نباشد.

برای پخت همزمان دو دسته از کوکی ها در فر، یک سینی را در طبقه بالا و یکی را در طبقه پایین قرار دهید. اما، آن را روی قفسه پایینی روی سینی پخت سوم و خالی قرار دهید تا عایق بیشتری به آن ببخشد تا از سوختن ته کوکی ها جلوگیری کند.

در واقع، چنین سینی دو برابر شده به جلوگیری از سوختن ته کوکی ها در هر کجای فر کمک می کند.

یا، به سادگی یک صفحه کوکی عایق داشته باشید و از آن به عنوان صفحه ای که روی قفسه پایینی قرار می گیرد استفاده کنید.

یک معنی آن چیزی است که آمریکایی‌های شمالی آن را «مربع» می‌نامند: دسر کیک مانندی که در سینی پخت پخته می‌شود، سپس برای ارائه به شکل مربع برش می‌شود.

این کلمه همچنین زمانی به کار می رود که ظرف پخت مورد استفاده یک قالب کیک معمولی باشد.

معنی دیگر مجموعه ای از اقلام خوش طعم است که روی سینی پخت با هم تفت داده می شوند، به عنوان مثال مخلوطی از سبزیجات و گوشت خرد شده یا تکه تکه شده که معمولاً ابتدا با روغن پوشانده می شود.

برخی از لغت نامه ها مانند مک میلان این کلمه را به صورت دو کلمه ای آورده اند:کمبریج یک کلمه را ترجیح می دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.