مادری با پودر لباسشویی اکتیوکس فرزند نوزاد خود را شست

طبیعی است که در مورد مقدار صابون در شستشوها شک کنید. این بستگی به میزان کثیف بودن لباس و اندازه بار دارد.

دوز استاندارد پودر لباسشویی اکتیوکس 100 گرم است. در صورت شک، همیشه به برچسب محصول و دستورالعمل آن برای استفاده بهتر نگاه کنید.

ماشین لباسشویی با درب بالا: قبل از اضافه کردن لباس، از پودر لباسشویی مستقیماً در درام استفاده کنید.

ماشین لباسشویی لودر جلو: از پودر لباسشویی در محفظه صابون استفاده کنید.

اگر در مورد نحوه استفاده از ماشین لباسشویی خود شک دارید، در این مقاله راهنمای کاربردی برای استفاده از آن داریم و تفاوت ماشین لباسشویی های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک با ماشین لباسشویی های درب از بالا و جلو را به شما نشان می دهیم.

همچنین می توانید قبل از قرار دادن لباس در ماشین لباسشویی سعی کنید لکه ها را پاک کنید. توصیه می شود پودر لباسشویی را با کمی آب مخلوط کرده و خمیری درست کنید. سپس می توانید آن را مستقیماً روی لکه ها بمالید.

این نوع محصول به دلیل اصطکاک ماشین لباسشویی یا شستن لباس با دست باعث می شود که ذرات پودر لباسشویی که غلیظ هستند، کثیفی را از پارچه بیرون برانند.

پودر لباسشویی

آیا به مشاوره بیشتری نیاز دارید؟ ما چندین نکته در مورد نحوه پاک کردن لکه قهوه یا چای از لباس داریم.

تمیز کردن پارچه های مختلف
صابون را می توان روی هر لباسی، چه با دست و چه در ماشین لباسشویی شسته شود.

بسته به نیاز شما، پودر لباسشویی را می توان برای شستن لباس های سفید یا رنگی، پارچه های ظریف یا مقاوم تر استفاده کرد.

این محصول نتایج تمیز کردن عالی را با قیمت پایین ارائه می دهد و برای تمام انواع شستشو مفید است. همچنین اندازه گیری پودر لباسشویی آسان تر است.
استفاده از پودر لباسشویی بیش از حد می تواند به این معنی باشد که آب به سختی تمام صابون را آبکشی می کند و باقیمانده روی لباس باقی می ماند (اگر این اتفاق برای شما افتاد، لباس های خود را بعد از آن با آب ولرم بشویید).

برعکس، اگر از پودر لباسشویی خیلی کم استفاده کنید، ممکن است لباس شما کاملاً تمیز از ماشین لباسشویی بیرون نیاید. ایده آل رسیدن به تعادل است.

آیا از نکات ما در مورد استفاده از صابون پودری خوشتان آمد؟ ما همچنین نکات بیشتری در مورد چگونگی از بین بردن میکروب‌ها روی لباس‌ها و استفاده از صابون، به علاوه چند ترفند برای کمک به شما در تسلط بر ماشین لباسشویی داریم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.